8 grudnia 2014

Blogmas 8

Cześć, dziś jest 8 grudnia, co oznacza, że zaczynamy kolejny tydzień,  wiec coraz bliżej święta :) Ostatnio bardzo spodobała mi się piosenka I'll be home - Meghan Trainor. Według mojego świątecznego kalendarza który sama zrobiłam,  powinnam zrobić zimowe wielkie porządki. No jak to ja, nigdy nie mam czasu ( i dlatego tak późno wstawiam posta ) i nie zrobiłam tego. No ale cóż miałam poradzić,  jeśli kończyłam o 15.45, musialam zrobić lekcje, nauczyć sie na jutrzejszy sprawdzian. Dobra, zrobie to jutro :D W piątek idę na zakupy świąteczne,  czyli idę kupić prezenty na święta. I już w sobotę przeczytacie to, co kupiłam :) W tym roku nie kupię płynów do kąpieli i tych zestawów,  które jak tylko wchodzi sie do sklepu 'proszą' swoimi opakowaniami o kupienie ich. Do jutra ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz