22 grudnia 2014

Blogmas 22

Hej :) Dzisiaj się naprawdę wyspałam, bo spałam aż do 10, co jest u mnie rzadkością. Dzisiaj dowiedziałam się, że w pierwszy dzień świąt, przyjedzie do mnie caała rodzina. Oglądałam przed chwilą vlogmasa GlamPauli i Alissvlogchannel. Nie wiem czy tylko ja lubię oglądać takie daylivlogi, ale gdy to oglądam, to wiem że jestem z filmami na bieżąco ;) Tak sobie pomyślałam, że jak skończę pisać 'Blogmas' to może napaść mnie leń. Chciałabym temu zapobiec, ponieważ będzie mi w sumie brakowało codziennego pisania. Myślę, że od nowego roku będą pojawiać się "Daylipost'y", czyli coś podobnego do tego, gdzie będę wam opowiadać o tym, co danego dnia się przydarzyło ;) No to ja kończę, jutro wtorek, co wiąże się z masą ciężkiej roboty na święta ;D Papa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz