24 kwietnia 2016

Ulubieńcy Marca i Kwietnia

Hej! Tym razem uzbierałam dla was kilka moich perełek na ostatnie dwa miesiące, czyli marzec i kwiecień.

Jedzenie
Czarna aromatyzowana herbata okazała się być lepsza, niż kiedykolwiek myślałam. Dostaniecie ją na pewno w Piotrze i Pawle za ok. 11zł. Na pewno nie pożałujecie tej ceny.


Zakochałam się też w duplo.


Kosmetyki
Ta rzecz sprawdzi się w szczególności osobom, które namiętnie dbają o swoje paznokcie. Kosztuje ok. 17 zł. Cena mogłaby być trochę niższa, jednak będę szukała tańszego zamiennika.

W święta wielkanocne i przerwę od 16-20 kwietnia malowałam paznokcie właśnie tym lakierem. Kosztuje niecałe 6,7 zł trzyma się dobre 4 dni i wystarczą 2 warstwy by pokryć płytkę paznokcia, Co dobre nie odpryskuje, i ma idealny jak dla mnie kolor nude.


Inne
Na początku kwietnia kupiłam ścieralny długopis, który tak naprawdę od dawna chciałam. Koszt to 15 zł, więc jak na długopis sporo. Zdecydowanym plusem jest fakt, że przy pomyłkach można  wymazać treść. Jednak dość dużym minusem jet to, że w szybkim tempie się wypisuje. Używam go codziennie w szkole, i wkład starcza na max 2  tygodnie. Wkłady można kupić osobno w empiku za cenę 30 zł/4 wkłady


W marcu kupiłam też zeszyt, z którego uczę się na każdą kartkówkę czy sprawdzian. Jest w pięknym kolorze, idealny na wiosnę. Dobrze mi się w nim pisze po obu stronach, ponieważ kartki są na tyle grube, że tusz nie przebija. Naprawdę polecam osobom, które chcą choć w małym stopniu zorganizować się do nauki. Cena 15 zł


 W moje ręce wpadły też te dwie obudowy. Kupiłam dwie, ponieważ nie mogłam się zdecydować w sprawie koloru. Jedna obudowa kosztowała 34,99zł, więc myślę, że jak na tak dobre jakościowo  obudowy 70 zł to dobra cena. Na chwilę obecną są dla mnie najwygodniejsze.


W moje ręce wpadły też te dwa cudowne zapachy.




Ubranie
Converse, converse, converse. Kocham te buty. Wygodne, trwałe, na lata. Trzy cechy, które je wyróżniają. Moja kolekcja z roku na rok się powiększa. Są to buty, w które długo będę inwestować, bo wiem, że sprawdzą się u mnie świetnie. W tym miesiącu nosiłam najczęściej niskie czarne, które kupiłam na ten sezon, oraz czarne vansy, które zakupiłam poprzedniego lata. Wiem, że nie są to najmodniejsze buty, ale nie chcę tak jak każdy chodzić w superstarach (z szacunkiem do osób, które je mają)


Bluzkę tą kupiłam w croppie za 30zł, gdy byłam na zakupach z Dominiką dwa tygodnie temu. Bardzo mi się podoba przez nieco inny dekolt, jakiego w mojej szafie jeszcze nie było. Jest wykonana z bardzo dobrego materiału. 
Jak dla mnie cudowna




Od kilku miesięcy szukałam okularów, które jakoś w miarę będą na mnie pasować. W rossmanie wpadłam na te, które okazały się być naprawdę ładne. Kosztowały 50 zł, więc nie mało, jednak są zrobione z naprawdę dobrego plastiku.


Muzyka
(kliknijcie, by posłuchać :) )

Pod koniec tego miesiąca dostałam płytę Dawida Podsiadło. Cała płyta jest cudowna. Piękne, melancholijne piosenki, po prostu coś, co kocham. Najbardziej spodobały mi się:

snapchat: fleur.rebellex
instagram: jestem_emilia




29 komentarzy:

  1. wszystkie z tych rzeczy, o których pisałaś, są również jednymi z moich ulubionych. Dzięki Tobie poznałam wiele nowych piosenek, na które nigdy nie zwróciłam uwagi. :) Świetny post.

    odrobinaciepla.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie, mamy podobny gust :) Co do muzyki, to poszukiwałam wlasnie takich, ktore nie sa w topowej dziesiątce w radiu, tylko mniej znane, często nie doceniane..

      Usuń
  2. nie które rzeczy są również moimi ulubieńcami ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :) Obs?

      Usuń
  3. Lakier jest bardzo ładny, mam nawet podobny teraz na sobie tylko z Avon.Season of peace też należy do moich ulubieńców :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny lakier mam ten sam. Bardzo fajne ulubione miesiącem.
    Cudowna płyta.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post, masz talent do pisania. moje ulubione jedzenie i sklep do kupowania case'ow na telefon się pojawił :) miło się czyta :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Mam nadzieję że zostaniesz na dłużej :) Obs ? :D

      Usuń
  6. lakiery z lovely lubie, fajne case takie zwykłe :) a wosk tez sobie kiedys kupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam, bardzo orzeźwiający zapach :)

      Usuń
  7. Duplo znam i umiem już perfekcyjnie szybko rozbierać z papierków, a jeszcze szybciej wcinać. Lakiery u mnie zazwyczaj...leżą. Tylko w lato nabieram na nowo chęci na malowanie paznokci, a później one czekają i schną.

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam duplo :) masz piękne zeszyciki :) uwielbiam takie kolorowe :) Super blog ;) http://catch-a-glimpse.blogspot.com/2016/05/blue-ripped-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham tę płytę Dawida!

    High Five? ;)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Herbatka, odzywka oraz lakier rewelacyjne! Polecam :)
    Veronika-amka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, mam ten sam notatnik

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne case! :)
    Ja osobiscie jestem zakochana w herbacie lady lipton i w odżywkach firmy eveline :)
    zapraszam, http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ten nudziakowy lakier do paznokci ;P I kolory case na telefon meeega bajeczne *.*
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakier cudowny :) Masz śliczny kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  15. herbata jest moim uzależnieniem , pije ja na okrągło. Lipton smakową (tą co ty) tylko brzoskwinia mango lub gruszka z czekoladą. ;)
    Piję też English Breakfast - Twinings :) Polecam ci <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piłam wszystkie przez ciebie wymienione :) Dziekuje za komentarz :)

      Usuń
  16. zrobiłaś mi ochotę na duplo *_* uwielbiam ten zmazywalny długopis :D mimo ze troche drogi to i tak warty swojej ceny haha idealnie pzydaje sie na matematyke :D
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/ nowy post z cytatami !

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię herbatki Lipton. :-) Przepiękny lakier. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń