30 grudnia 2014

Postanowienia na rok 2015

Hej ;) Kończy się rok 2014, i właśnie z tego powodu chciałabym przedstawić wam kilka moich ( mniejszych i większych ) postanowień. Mam nadzieję, że uda mi się je spełnić. Zapraszam do przeczytania ;3

1.Po pierwsze, chciałabym umiarkować słodycze. Choć wiem, że w moim przypadku będzie to trudne, ale zawsze warto spróbować ;)

2.Po drugie, chciałabym zacząć zdrowiej się odżywiać. Jeść na śniadanie musli, czy coś innego, ale pożywnego :)

3.Po trzecie, chcę więcej się uśmiechać. Uśmiech, uśmiech i jeszcze raz uśmiech :D. Beż niego nie wyjdę z domu ! :D

4.Po czwarte, chcę mieć więcej motywacji. Do czego ? Do wszystkiego ! :)

5.Po piąte, chcę nauczyć się mówić "Nie". Tak naprawdę, jestem mało asertywna, i gdy ktoś mnie o coś prosi odpowiadam "Tak" Nie mogę uszczęśliwiać wszystkich wokół, gdy ja nie jestem szczęśliwa ;)

6.Po szóste, chciałabym mniej przesiadywać na 'youtub'ie', ponieważ to własnie tam spędzam większość mojego czasu..

Nie będę się z wami żegnać, zrobię to jutro w ostatnim poście tego roku :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz