31 grudnia 2014

Dziękuję ♥

Cześć :) To ostatni post w tym roku... Chciałabym wam szczerze, tak od serca podziękować za to, że wytrwaliście aż do dzisiaj. Ten rok naprawdę przewrócił moje życie o 180 stopni. Aż sama nie mogę uwierzyć, że w ciągu tego roku zebrało się ponad 3.500 wyświetleń, i napisałam dla was 135 postów wraz z tym. Nawet nie wiecie jakie to uczucie, prowadzić bloga przez prawie rok. Chcę podziękować moim znajomym, przyjaciołom, oraz wam, za to że wchodziliście tu i czytaliście moje posty. Czasami długie, czasami krótkie. Nieraz były przerwy od bloga, a czasami pisałam wpisy non stop. W ciągu tego roku stworzyliśmy małą grupkę, dzieliłam się z wami wszystkim. Powstało w międzyczasie naprawdę wiele serii.. "Suchary, piosenki, czy nawet niedawny blogmas" Wszystkie serie pisało mi się wyśmienicie. W ostatnich linijkach tego ostatniego posta w tym roku, chciałabym wam powiedzieć "Mam nadzieję, że następny rok również będzie wspaniały. Dziękuję, naprawdę dziękuję za ten rok <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz