1 stycznia 2015

Pogadajmy ;) *1*

'Pogadajmy' to nowa seria, którą stworzyłam na myśl o tym, żeby, no pogadać ;) Chcę prowadzic ją przez caly rok, wiec takich postów będzie naprawdę dużo...Jest 23:42, pisze tego posta,  nie chce mi sie spać, i jakoś sie tak dziwnie czuje z tym 2015 rokiem... Usiadłam dzisiaj na łóżku i zaczęłam miło wspominać 2014 rok. Był on naprawdę wspaniały, odkryłam masę miłych osób na youtubie, byłam na meet-up w Poznaniu,  który był 30 sierpnia w Starym Browarze. Założyłam w tamtym roku bloga, stałam się bardziej otwarta na ludzi, i jakoś tak łatwiej jest mi podchodzić do rozmów :) W zeszłym roku stałam się -Kwiatonator-. Jest jeszcze jedna rzecz,  którą mogę zaliczyć do 2014 roku, jest to meet-up który odbył się w Poznaniu i również w Starym Browarze, 30 grudnia,  czyli 2 dni temu ;) Dobra, dobra, koniec z tymi wspomnieniami, bo mogłabym pisać i pisać. Jeszcze raz dziękuję za 2014 rok, i .. do następnego postu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz