6 stycznia 2015

Koniec przerwy świątecznej, zniszcz ten dziennik - Pogadajmy *2*

Heej :D Dzisiaj jest 6 gru... nie, nie dzisiaj jest 6 stycznia :) Jakoś od nowego roku nie mogę przyzwyczaić się do tego, że jest styczeń. Dzisiaj jest ostatni dzień przerwy świątecznej, i żegnamy go mrozem oraz krajobrazem bez śniegu ;_; ( przynajmniej u nas w Poznaniu ) Mieliśmy niecałe 3 tygodnie przerwy od nauki. Było można chodzić spać po północy, wstawać o 12, nie martwić się zadaniami i mieć, że tak powiem, wszystko gdzieś... "Ale to już było, i nie wróci więcej..." No trudno..Tak się zastanawiam co ja robiłam przez te 3* tygodnie..Dzisiaj robiłam kolejny zbiór zadań.. nie, to nie matematyka, tylko zbiór zadań z "Zniszcz ten dziennik" Postanowiłam, że będę go niszczyć, tylko w kreatywny sposób. Ma być kolorowy, z 'wyobraźnią', a nie brudny i całkiem zniszczony.. Pomyślałam, że gdy będzie on prawie skończony, to wrzucę tu kilka zdjęć moich ulubionych stron ;) Ahh, jutro znowu muszę wstać o 6 ;_; Do następnego ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz