11 stycznia 2015

Porządki, WOŚP - Pogadajmy *3*

Hej ;) Zdałam sobie sprawę z tego, że dawno nic nie pisałam, więc oto jestem :D Tak naprawdę to u mnie w przeciągu tych kilku dni nic się nie zmieniło.. Nie ma przerwy, chodzę do szkoły,  mam obowiązki.. Codziennie to samo.. Zabrałam się wczoraj za ogromne porządki, i wyrzuciłam wszystko, co było mi zbędne :) Uzbierało się tego naprawdę dużo.. Znalazłam stare gazety BRAVO, które kiedyś kupowałam, i znalazłam nawet taką z 2012 roku xD Ahh, dobrze że rozstałam się z tymi wszystkimi pierdołami c: WOŚP - kto o tym nie słyszał ? Dzisiaj jest, i kończy się 23 finał akcji "Wielkiej orkiestry świątecznej pomocy" Dzisiaj dużo czasu spędziłam na dworze będąc na mieście, i dosłownie, co ulicę stała osoba z wolontariatu dla WOŚP. Pomyślałam, że za rok również będę do niego należeć ;) Dlaczego nie ? Dlaczego miałabym komuś nie pomóc ? Za dziesięć dni będzie bardzo ważna dla mnie data. Ciekawe kto wie o co mi chodzi ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz