21 stycznia 2015

Rok od założenia bloga <3


Hej ;) Chyba każdy wie już dlaczego dzisiejszy dzień jest dla mnie tak ważny... To już rok.  Rok prowadzenia bloga, rok pisania postów,  rok osiągania sukcesów,  rok radości z tego co robie... Mogłabym tak wymieniać,  wymieniać... Dziękuję. Dziekuje za wszystko co w roku bloga mnie spotkało.  Dziękuję za liczne odwiedzenia, za czytanie postów,  za bycie przy mnie.. Nie powiem, czekałam na ten moment, na moment, w którym moja strona bedzie miala rok.  Wiosna, lato, jesień,  zima... Byłam tu przez wszystkie dni w roku... Przez rok poznaliscie mnie chyba bardzo dobrze... Ale zaraz,  nie widzieliście mnie, nie wiecie jak wyglądam... nie wiecie ile mam lat.. Myślę,  że jest to najwyższa pora by się ujawnić, pokazac sie wam. Chce, byście wiedzieli kto siedzi przed monitorem, kto pisze te wszystkie posty. Nazywam się Emilia, mam 13 lat, mieszkam w Poznaniu. Myślę,  że nie jeden rok tu jeszcze będę.  Mam do tego bloga bardzo duzy sentyment, i nie potrafiłabym od tak to porzucić.   Poprostu Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz