18 sierpnia 2015

Snapchat, instagram i co u mnie - Pogadajmy 18*

Witam po 2-tygodniowej przerwie. U mnie wszystko okej, no oprócz tego, ze zaczelam strasznie tęsknić za Dawidem. Mam kilka malych informacji. W skrócie :
Snapchat - fleur.rebellex
Instagram - jestem_emilia

Nie wiem czy ta informacje podawałam, ale zmienilam nazwy na ig. Polecam dodać mnie na snapie, poniewaz tam jestem praktycznie codziennie, i nawet jak nie ma mnie na blogu przez 2 tygodnie ( tak jak bylo teraz ) bylam caly czas na snapchacie.
W sumie nie zmienilo sie wiele. Pierwszy raz zrobilam hybrydy, ktore jutro idę ściągnąć. W weekend  pierwszy raz zemdlałam, strasznie dziwne uczucie. Nie polecam nie jeść rano sniadania bo zemdlejecie. Jedzcie to sniadanie, szczegolnie jesli od 2 tygodni jest strasznie gorąco. Teraz ( przynajmniej w Poznaniu ) ochlodzilo sie troche - teraz jest 12:25 i mamy 26 stopni, wieje taki silniejszy wiatr #emiliapogodynka. Tak jeszcze wspomne cos na temat obozu. Naprawdę nie dociera ( chociaz w sumie powoli to do mnie dochodzi ) Nie dociera do mnie to ze mialam okazję go zobaczyć,  przytulić, pogadac i zrobić sobie z nim zdjecie.. Przytulic caly moj świat. I dopiero teraz to zrozumialam ze przytulilam kogoś kto jest dla mnie wszystkim. Kazdemu życzę takiej okazji by przytulic sie ze swoim idolem. Czasami moze zdawac sie to niemożliwe, ale za marzenia nie karają. W przyszlym roku jadę na 100% tylko nie wiem na jaki turnus, bo musi to współgrać z urlopem mamy. Pewnie 1 albo 2 turnus. Poinformuje was na dniach ( czyli za kilka dobrych miesiecy) Z kims sie widze? :D. Ja na dzisiaj dziekuje za czytanie. Do nastepnego ( mam nadzieje ze nie za 2 tygodnie ) Papa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz