25 sierpnia 2015

Podsumowanie wakacji 2015

Cześć wszystkim :) Został tak naprawdę ostatni tydzień wakacji - w przyszłym tygodniu będziemy juz po rozpoczęciu roku szkolnego. Dziś postanowiłam zrobić coś, czego nie robiłam rok temu. Chciałabym tak sama dla siebie podsumować wszystko co wydarzyło sie podczas tych wakacji. Jednak wpadłam na pomysł by podzielić sie tym z wami, ponieważ być może nie mówiłam wam dosłownie o wszystkim, czasami coś mi umknie, zapomnę o tym..

Jak juz każdy z Was wie, bo trąbilam o tym niesamowicie często na blogu, byłam na 1 Turnusie Obozów Z Dawidem Kwiatkowskim. Raczej nie będę sie tutaj wypowiadać o wszystkim, ponieważ został napisany oddzielny post dotyczący właśnie tej przygody. Niesamowici ludzie, nowe znajomosci, kadra, zajęcia, moje pierwsze spotkanie z  Dawidem - zobaczyłam go wtedy poraz pierwszy. 2 dni temu minął miesiąc od rozpoczęcia naszego obozu. Więcej chyba nie jestem w stanie powiedzieć. Było poprostu nieziemsko :)

Tak trochę nie po koleji jadę z tymi zdarzeniami, ale co tam. 5 lipca pojechałam nad morze do miejscowości o nazwie Sianożęty. Pogoda na ogół nam dopisywała, były chyba 3 dni w których był sztorm, wiatr no i chłód. Wypad nad morze uznaje za udany :)

W tygodniowej przerwie pomiędzy powrotem z nad morza, a wyjazdem na obóz spotkałam sie z Dominiką. Pochodziłyśmy po Poznaniu, no i ogólnie było super. Spotykałam sie oczywiście ze znajomymi. Byłam rownież na rowerach, co zdarza sie u mnie bardzo rzadko.

W te wakacje pogoda w całej Polsce  nam dopisywała. Chyba ze niektórych niezadowala 39*C w cieniu. Były momenty w których nawet nie wychodziłam z domu, a bez włączonego wiatraka nie było można wytrzymać. 

W sumie to wszystko co zdarzyło sie podczas tych wakacji. Wiadomo, każdy śpi do 11, leniuchuje i siedzi cały dzień na internecie. W końcu są wakacje, wiec kto komu zabroni? 

Dziękuje za czytanie. Do następnego ;)

Ig: jestem_emilia
Snap:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz