4 października 2015

October 1

Dobra, koniec z opierdzielaniem się. Od dzisiaj do następnej niedzieli będą pojawiać się codzienne posty. Muszę jakoś zmierzyć się z moim lenistwem, bo był to największy powód przerwy od bloga.

Dzisiaj opowiem wam o dniu piątkowym oraz sobotnim ( 2-3.10 ). Część osób z Was wie, że w piątek nocowałam w szkole, ponieważ w moim gimnazjum była organizowana noc integracyjna. Impreza zaczęła się w piątek o godzinie 18. Graliśmy w grę miejska ( chodziliśmy po parku i rozwiązywaliśmy różne wyzwania napotykające nas na drodze ) Gdy wróciliśmy zjedliśmy pizzę. O 1:30 była cisza nocna. Ja zasnęłam około 2:30. Pobudka o 7:30, lecz ja wstałam o 6:30, bo nie mogłam zasnąć i stwierdziłam ze posiedzę trochę na Facebooku. Pożegnanie. W domu byłam około 9:20.

W sumie to tyle z nocki. Uważam ze była bardzo fajna organizacja i pomysł na zabawę.

Snap: fleur.rebellex 
Ig: jestem_emilia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz