8 października 2015

October 5

Hej. Dzisiaj był nawet spoko dzien. Dostałam 5- z historii. Dziś zdałam sobie sprawę jaka duża jest różnica pomiędzy gimnazjum a szkołą podstawową. Tydzień lub dwa tygodnie temu udałam sie do mojej starej szkoły, zeby odwiedzić nauczycieli i niektóre osoby. Nauczyciele tacy sami jak wtedy - bardzo mili. Ucieszyli sie, gdy ich odwiedziłam :) W ludziach rownież widać zmianę. Idąc do gimnazjum poczułam sie trochę doroślejsza. Nie wiem jak to opisać.. W każdym bądź razie czuje sie inna, niż gdy chodziłam do podstawówki. W starej szkole na rozmowy na lekcjach przymykali oko. Teraz czasami boje odezwać sie do koleżanki z ławki :"D. Jest dużo przykładów, które mogłabym wymieniać. Po prostu czuje sie lepiej będąc w tej szkole, w ktorej jestem.
Nie pisałam Wam nic o tym, ze Samuel Nascimento przyjechał do naszej szkoły. Niektórym moze wydawać sie, ze to niemożliwe. Niestety lub stety jest to prawda :) Przybył do nas by porozmawiać z nami o problemach młodzieży. Samuela nie znałam wcześniej. Nie oglądałam Violetty i nie znałam jego osoby. Okazał sie on być bardzo miły, taki, z którym można rozmawiać na przeróżne tematy. Odsyłam Was do strony internetowej mojej szkoły. Tam przeczytacie wszystko o spotkaniu z Samuelem. www.gimnazjum63.pl 
Snap: fleur.rebellex


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz