9 października 2015

October 6

Hej. Dzisiaj standardowo. Szkoła od 9:40 - 13:20 (mieliśmy małą zmianę - szliśmy o godzinę później i kończyliśmy godzinę wcześniej) Wróciłam do domu, zjadłam obiad i pojechałam razem z mamą i bratem do lekarza (w sprawie brata) Zajęło nam to trochę czasu. Gdy wróciłam poszłam z mamą do sklepu kupić prezent dla babci, ponieważ jutro kończy ona 58 lat. Nie mogłam się doczekać i już dzisiaj złożyłam jej życzenia oraz podarowałam z mamą prezent. [Bardzo krótka relacja, wręcz 10-sekundowy filmik, gdy śpiewamy "sto lat" na snapchacie: fleur.rebellex] Od kilku dni często słucham Sylwii Grzeszczak- Kiedy tylko spojrzę, Ellie Goulding- On my mind i Selena Gomez- Same old love. Jutro przyjeżdża do mnie koleżanka. Muszę wytłumaczyć jej kilka rzeczy z matematyki. Tutaj zdjęcie mojej szafki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz