21 października 2015

Ja idę własną ścieżką, robiąc coś innego.

Hej. Korzystam z tego, że mam chwilę wolnego. Zastanawiam się często nad tym, co takiego jest w moich postach, że tak często je chcecie. Nie wiem, naprawdę nie wiem. Ja piszę tylko i wyłącznie o moim życiu, o mnie, moich pasjach. Nie chcę inspirować się innymi blogami ( i tak nie czytam żadnego oprócz Dawida i czasami Saszan ) Chcę tworzyć coś nowego, coś czego nie było. Zdaje sobię sprawę, że jest pewnie tysiące blogów o tej samej tematyce, którą ja prowadzę. Lecz ja idę własną ścieżką, robiąc coś innego.
Zmieniając temat, zastanawiam się od dłuższego czasu nad tym, by co miesiąc dodawać ulubieńców miesiąca. Nie wiem czy chcielibyście coś takiego. W każdym razie lubię zmieniać, szukać pomysłów. Jeśli będziecie mieli jakąkolwiek sugestię - powiedzcie mi o tym. Ogólnie jestem mega szczesliwa, że tak chętnie czytacie o tym co piszę. Jeśli ktoś ma wątpliwości, zawszę mogę pokazać statystykę.
Jak to się stało. Jak to się stało, że jestem tu gdzie jestem. Życie potoczyło się inaczej niż myślałam. Wiadomo, zdarzają się upadki. Ostatnio mam problemy (ale takie mniejsze) z nauką. Co prawda nie zadowala mnie ocena jaką jest dostateczna. Czasami mega przejmuje się gorszymi ocenami. Zawszę mogę coś poprawić, przyłożyć się do czegoś. Zdarzają sie także wzloty. Wchodzi tutaj np. szybka nauka gry na gitarze. Bardzo dużo osób pyta się, jak nauczyłam się tak szybko grać. Szczerze nie uważam że jestem w to jakaś mega dobra. No okej, dużo osób mówi to, że bardzo ładnie gram. Dla mnie nie jest bardzo ładnie. Fakt, stawiam wysoką poprzeczkę, Choćby miałoby to trwać kilkanaście lat. Opanuję naukę gry na gitarze do perfekcji. Być może udowodnię, że da się to zrobić za pomocą tylko i wyłącznie internetu. Informacja dla osób rozpoczynających ta grę - zacznijcie od nauczenia się prostych akordów, później szybkiej zmiany z jednego na drugi chwyt. Następnie poszukajcie w internecie piosenki dla początkujących. Tak właśnie zaczęłam się uczyć.
O kurczę. dzisiaj się rozpisałam. Piszę to już pół godziny. Wiecie że nadaję postu nazwę dopiero, gdy napiszę notatkę? Dajcie znać co zrobić z tymi ulubieńcami miesiąca.

SNAP; FLEUR.REBELLEX
INSTAGRAM: JESTEM_EMILIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz