6 października 2015

October 3

Hej. Dzisiaj nie wydarzyło sie nic specjalnego. Sprawdzian z biologii nie poszedł mi najgorzej. Na piątek muszę przeczytać fragment mitologii. Nie lubię mitologii, wydaje mi sie być mega nudna. Ogólnie niewiele pamietam z tego tematu. Jutro idziemy z klasa na komisariat policji. Jestem w klasie "Kreatorów Społecznych" wiec często wychodzimy gdzieś w ramach lekcji. Dzisiaj znowu ćwiczyłam grać piosenkę wspomniana w ostatnim poście. Chciałabym wam bardzo podziękować za ponad 7 tysięcy wyświetleń. Dziękuje Ci, tak Tobie, ze tu jesteś. Czytasz moje posty i poświęcasz na to swój czas. To jest mega miłe uczucie gdy sie wie, ze te posty jednak ktoś czyta. Mając na myśli "ktoś" myśle rownież o osobach z mojego prywatnego życia. Chciałabym wspomnieć, ze codziennie jestem na snapchacie. Jeśli jesteście osobami z  mojego bloga, proszę, napiszcie do mnie  ( na chacie snapchata ) jak poznałeś/aś tego bloga. Jest to dla mnie bardzo ważne. FLEUR.REBELLEX ( tak, przez dwa "L )
                                       
                               

1 komentarz: