5 października 2015

October 2

Hej. Dzisiaj drugi dzien. Byłam dzis na zwiedzaniu stadioniu Lecha Poznań z klasą. Odbyło sie to w czasie lekcji od 8-14.20  Jutro mam sprawdzian z biologii, a ja dopiero teraz biorę sie za post. (Nauka poczeka) Jakieś 20 minut temu uczyłam sie grać piosenkę Ed'a Sheeran'a - The a team. Ostatnio mam mega zapal wlasnie na gitarę. Mogłabym siedzieć godzinami i trenować grać nowe piosenki. Jednak nie mam wystarczajaco czasu na to :(. Staram sie od niedawna codziennie grać mniejwiecej 0,5h. Dzisiaj w sumie nic więcej sie nie wydarzyło. Byłam jeszcze w playu i Piotrze i Pawle. Moge Wam opowiedzieć jeszcze o mojej szafce w szkole. Któregoś dnia wstałam tak, by dojechać do szkoły na 7 rano, gdy normalnie lekcje miałam na 8. Prawie pół godziny zajęło mi obklejanie mojej szafki. Efekt jest bardzo zadowalający. Sa to oczywiście moje zdjecia z obozu. Niestety nie mam zdjecia.


SNAPCHAT fleur.rebellex
INSTAGRAM jestem_emilia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz