11 października 2015

October 8

Hej. Dzisiaj byłam w kościele na 11. Pózniej pojechałam wraz z mama kupić buty i kurtkę na zimę. Na początku chciałam dostać timberland'y, lecz stwierdziłam, że sa one za drogie. 700 zł to jednak dużo jak za buty. Od niedawna czaiłam sie na buty z Tally Weijl, które sa bardzo podobne do timbów. Dzisiaj byłam w tym sklepie i niestety nie było mojego numeru. Byłam mega zawiedziona. W każdym razie poszłam do innego sklepu ( ccc lub dicheman, juz sama nie pamietam ). Na szczęście znalazłam buty, które jeszcze bardziej mi sie podobają i sa o 500 zł tańsze niż poprzednie. Od dawna marzyła mi sie parka w kolorze khaki- mocno oliwkowy. Weszłyśmy po raz kolejny do Tally Weijl i kupiliśmy wymarzona kurtkę. Była ona niestety droga, wiec cześć kwoty musiałam oddać mamie. Wieczorem podcięłam koncówki włosów - Ok.5 cm.  Jutro sprawdzian z niemieckiego i kartkówka z geografii. Jest to ostatni post z tego tygodnia. Jeśli bardzo spodobało Wam sie moje codzienne wrzucanie postów - dajcie znać. Postaram sie wtedy robić cos takiego cześciej. Ostatni juz raz podziękuje Wam za to, ze podczas tej tygodniowej serii  doszło 700 kolejnych wyświetleń. Jesteście niesamowici. Dziękuje.
Ig: jestem_emilia Snap: fleur.rebellex

        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz