31 października 2015

Ulubieńcy Października


Hej. Jednak zdecydowałam się na umieszczanie ulubieńców miesiąca. Według mnie będzie to dobra forma polecania Wam czegoś, gdy wszystko znajdziecie w jednym poście. Dzisiaj pokażę kilka rzeczy, które są godne polecenia. 
Jedzenie
 Jeśli chcielibyście kiedykolwiek spróbować jagodowej czekolady, to polecam właśnie tą. Jest w stu procentach dostępna w Piotrze i Pawle. Koszt wynosi ok. 4 zł.


Na pewno znacie czekoladki firmy Schogetten. Jest wiele smaków, jednak ja wolę zwykłą mleczną. Koszt ok. 4zł/opak.

 Kosmetyki

Chciałabym polecić krem z ziaji. Używam go od początku wakacji. Był ze mną nad morzem, na obozie. Stosuję go zawsze rano. Bardzo dobrze pobudza cerę, Robi wszystko, co oferuje producent. Jest genialny. Koszt ok. 12 zł


Drugim produktem jest maseczka/żel myjący/peeling z Garniera. W którymś dniu października przed szkołą rozdawali właśnie takie próbki. Ja stosowałam to jako maseczkę. W 7 dni cera faktycznie poprawiła się. Wiem, że w rossmanie można znaleźć pełny produkt za ok. 13 zł. 



Ubranie 

W tym miesiącu zdecydowanie najczęściej chodziłam w swetrze ze Stradivariusa. Od miesiąca chciałam właśnie taką rzecz. Jest on z kolekcji jesiennej i na pewno jest jeszcze w sklepach. Koszt 89.99 zł




Buty te były kupione w Daichmanie (nie wiem jak się pisze) lub w CCC. Te sklepy były obok siebie, więc nie do końca pamiętam który z nich to był.  Są bardzo wygodne. Cena 139.99zł

  
Inne

Te perfumy używałam przede wszystkim na obozie. Każdy pytał się co tak pachnie - dziwnie było mi odpowiadać, że ja, lecz każdy zawsze dochodził do wniosku, że to naprawdę to ja :') W październiku używałam je równie często. Jest to słodki zapach. Nie każdemu przypadnie do gustu. Ja zaliczam się do tych osób, które lubią zapachy słodkie jak i świeże.


 Muzyka

Teraz przechodzimy do mojej ulubionej kategorii, jaką jest muzyka. Pod koniec października zaczęłam codziennie słuchać piosenek Ed'a Sheeran'a. Kto jest ze snapa ten wie, że tę płytę dostałam wczoraj. Wszystkie utwory na tej płycie są genialne. Moje ulubione to:






Mam nadzieję, że taka forma wpisów się Wam spodoba. Poświęciłam sporo czasu, by wszystko opisać, dodać zdjęcia, zapisać je. Myślę, że docenicie to wszystko co dziś napisałam. Nie jestem pewna tego, czy ulubieńcy będą pojawiać się co miesiąc. Postaram się dodawać ich regularnie. SNAPCHAT: fleur.rebellex  INSTAGRAM: jestem_emilia

2 komentarze: