13 listopada 2015

Selfie Tag

Hej. Znalazłam dziś trochę czasu i pomyślałam, że warto byłoby napisać tag. Nie pamiętam nawet jaki tag pisałam ostatnio.

1.Jaka jest Twoja najlepsza cecha fizyczna?
Myślę, że jest to mój uśmiech. Część osób, które mnie zna, odpowiedziałyby, że są to moje paznokcie. Nie wykluczam ich z mojej odpowiedzi, stawiam je na drugim miejscu moich najlepszych cech fizycznych :)

2.Gdybyś mół odwiedzić jakiekolwiek miejsce na Ziemi to gdzie byś pojechał i dlaczego tam?
Zdecydowanie Stany Zjednoczone >Nowy Jork>Chicago>California. Są to miasta, które z pewnością chciałabym odwiedzić. Dlaczego? Bardzo podoba mi się styl życia Amerykanów. USA ma coś w sobie, co zachęca do odwiedzenia tego stanu. Moim marzeniem jest dwutygodniowy wylot do Stanów. Jeśli będzie taka możliwość, to w przyszłości na pewno tam zagoszczę :)

3.Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej, gdy jesteś chory?
Rzadko bywam chora. Jeśli złapie mnie choroba to zazwyczaj przeziębienie. Wtedy sięgam po ciepłą herbatę, i wskakuję do łóżka.
 Żartowałam, nie umiem leżeć w łóżku gdy jestem chora. Uważam to za marnowanie naszego czasu. Wolę się pouczyć (wtedy w łóżku) lub pograć na gitarze.

4.Jaką jedną poradę dałbyś młodzieży i dlaczego?
Sama zaliczam się do młodzieży, ale poradę jaką mogłabym dać osobom w moim wieku (trochę starsi i trochę młodsi) - Wierzcie w marzenia, dążcie do osiągnięcia celu. Wymagajcie od siebie troszkę więcej niż jesteście w stanie zdołać. Próbujcie nowych rzeczy. 
Nie wiem czy odniosłam się do jednej porady, ale właśnie nimi posługuje się w życiu :)

5.Jak myślisz, jakim zwierzęciem byłeś/mógłbyś być w poprzednim wcieleniu?
Trochę dziwne to pytanie. Może psem (?) 

6.Gdybyś mógł cofnąć się w czasie, co byś zmienił?
Chciałabym poznać wcześniej Dominikę. To naprawdę wspaniała osoba. Obie jesteśmy czasem nienormalne, mamy poczucie humoru. Zawsze się wspieramy, potrafimy się pocieszyć, martwimy się o siebie nawzajem. Nie jesteśmy sobie obojętne, zależy nam na tej przyjaźni.
Gdybym mogła cofnąć się w czasie, zaczęłabym uczyć się gry na gitarze od podstaw. Czasami tego żałuję. Ale wystarczy usiąść na kilka godzin w ciągu tygodnia nad gitarą i po prostu uczyć się nowych rzeczy :)

7.Co robisz dla rozrywki w weekendy?
W sumie to nic :') Zostaję w domu, często rozmawiam z kimś przez telefon. Siedzę na internecie, słucham muzyki. Nic nadzwyczajnego.

8.Co denerwuje cię w miejscu gdzie pracujesz?
Nie pracuję, więc zmienię trochę pytanie odnosząc się do szkoły. Co denerwuje mnie w szkole? Może nie denerwuje, ale czasami trudno sobie poradzić z nauką. Jestem już przyzwyczajona do tego, ale czasami jest jej zdecydowanie za dużo.

9.Nie mogę żyć bez ___ 
Telefonu. Chyba nie zdziwiłam Was odpowiedzią. Mam na nim dosłownie wszystko. Nie mogłabym żyć również bez muzyki, ciepłej herbaty, którą nawet teraz piję. Teraz nie wyobrażam sobie życia bez Dawida. Miałby tak nagle zniknąć? Chyba żyć bym nie mogła.

10.Jakbyś mógł mieć jedną super moc w swoim życiu to jaka by to była?
Chyba czytanie w myślach :) 


No i co, koniec tagu. Fajnie mi się go pisało :) "Fajnie" to słowo z języka potocznego, i staram się go jak najmniej używać. Myślę, że post się spodobał ;) Dziękuję wszystkim osobom, które wierzą we mnie i nie wyśmiewają się z tego co robię ;) Dziękuję również osobom, które polecają mnie innym. Oraz prawie 60 osobom, które oglądają mnie na snapchacie. Wiem, powtarzam się. 

snapchat: fleur.rebellex
instagram: jestem_emilia
e-mail (do pytań) emilia.blog@onet.pl

[Zadawajcie pytania, pojawią się w którymś z następnych postów]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz