20 listopada 2015

What's on my IPhone 6?

Hej. Dziś tak jak obiecałam - What's on my IPhone. Posiadam IPhone'a 6 gold 16GB.









Strona główna


Tutaj nie muszę nic tłumaczyć. Na pierwszej stronie umieściłam aplikacje wbudowane. Często korzystam z aplikacji Pogoda. Wszystko się sprawdza i działa jak należy :)

Folder Social Media


Najczęściej korzystam z messengera, facebooka, instagrama i snapchata. Aplikacja Followers polega na tym, by sprawdzać kto cię followuje, komu nie dałeś tzw. follow back. Pokazuje nowe osoby, którę cię śledzą, które cię zablokowały oraz kto cię unfollowuje. Schazam zna pewnie większość osób. Jeśli w radiu usłyszysz piosenkę, która ci się spodoba a nie znasz tytułu tej piosenki, wystarczy włączyć schazam :)

Folder Photo





Co prawda Dubsmash nie należy do fotografii, ale jest z tym mniej więcej związane. InstaSquare jest przydatne, jeśli chcemy na zdjęcie nałożyć 'białe paski' na boku. Befunky może edytować zdjęcia oraz stworzyć kolaż. Na zdjęcie można nałożyć np. kontrast, 'miękkość', wybielić zdjęcie ( w zakładce edits ) Istnieje również możliwość poprawy makijażu ( w zakładce touch up ) Efekty, tekst oraz ramki są również dostępne :)

Folder Inne


Tu zamieściłam kilka aplikacji, z których nie korzystam. Z pobranych mam tu e-dziennik i plan lekcyjny, poczta i tvn player.

Folder Fashion


Na moim telefonie znajdują się tylko trzy aplikacje tego typu. Stradivarius, Bershka i Zara. Lubię czasami tam zaglądać, ponieważ wtedy jestem na bieżąco z nowościami w sklepie.



snapchat: fleur.rebellex
instagram: jestem_emilia
e-mail: emilia.blog@onet.pl





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz