17 listopada 2015

Recenzja IPhone6

Hej. Niedawno na snapie zapytałam się, czy warto byłoby dać właśnie taki post. Dużo osób napisało do mnie, że tak. Wiem, znajdą się osoby, które będą miały odmienne zdanie, jednak proszę wstrzymać się od zbędnych, niemiłych komentarzy. Następnym postem będzie What's on my IPhone. Postanowiłam, że nie będę łączyła tego w całość, ponieważ wątpię, że komuś chciałoby się to czytać.

Najważniejsze dane techniczne

  • Wyświetlacz 4,7 cala
  • Rozdzielczość 1334 na 750 pikseli
  • Osłona obiektywu ze szkła szafirowego
  • Aparat : Automatyczna stabilizacja obrazu/wykrywanie twarzy/kontrola ekspozycji/tryb zdjęć seryjnych/ustawianie ostrości stuknięciem/tryb samowyzwalacza; 8 - megapikselowa kamera
  • Nagrywanie w jakości HD 1080p (30 kl./s lub 60 kl./s)  
  • Wideo w zwolnionym tempie (120 kl./s lub 240 kl./s)
  • Robienie zdjęć podczas nagrywania filmu
  • Czytnik linii papilarnych za pomocą Touch ID
  • Masa: 129 g  
  • Grubość 6,9mm         
(Te dane techniczne są dla mnie najważniejsze. Dla każdego mogą się one różnić. Podałam informacje podstawowe.)

Recenzja

Zdania na temat urządzeń marki Apple są podzielone. Niektórzy są przeciwnikami lub zwolennikami tych sprzętów. Ja w tym telefonie zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Nigdy nie miałam lepszego od tego, który dziś opisuję. Szukałam telefonu z bardzo dobrym aparatem, z dobrą jakością dźwięku, i przede wszystkim - by się nie zacinał. Właśnie to otrzymałam od IPhona. Jakość zdjęć jest fenomenalna, w porównaniu do starego telefonu. Nie mówię, że był on zły. Znalazłam po prostu lepszy, z którym zostanę bardzo długo. Odkąd go mam, nie zaciął się ani razu. Wszystko chodzi płynnie. Mój IPhone jest już prezentem gwiazdkowym. Na początku wahałam się, czy ten telefon to dobra opcja. Bałam się, że jeśli mi spadnie to będzie smutek, gniew i rozpacz. Jednak zaryzykowałyśmy i wzięłyśmy właśnie jego. Cena jest w 100% adekwatna do tego co trzymamy w ręku. To zdanie należy do mnie oraz do mamy, która jest zwykłym człowiekiem i nie zarabia milionów. Pojawia się również kwestia, którą również należy poruszyć. Wiadomo, niektórych nie stać na taki telefon. Dużo osób szydzi z osób, które nie mają dobrego sprzętu. Ja też na początku nie miałam najlepszego telefonu, ale jakoś z tym żyłam, i nie zwracałam w ogóle na to uwagi. Reasumując- IPhone to naprawdę dobry telefon, pieniądze przeznaczone na niego na pewno nie poszły w błoto. Jestem z niego bardzo zadowolona.

snapchat: fleur.rebellex 
instagram: jestem_emilia
e-mail: emilia.blog@onet.pl

[ następny post w piątek ;) ]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz