27 czerwca 2017

Ulubieńcy maja i czerwca

Kosmetyki 
Rozświetlacz kupiony na promocji w  Rossmanie. Słyszałam o nim dużo pozytywnych opinii, więc powiedziałam "czemu nie?" Kupiłam go za śmieszne pieniądze bo 5zł a spokojnie mogłabym dać za niego więcej. Jest to świetny tani kosmetyk.


Z tego duo ożywam tylko bronzera, który jest cudowny do konturowania twarzy. Ma ładny ciepły odcień, nie robi plam i dobrze się rozciera. Kiedyś wypróbowałam ten jasny puder do zmatowienia okolic pod oczami i sprawdził się bardzo dobrze. 


Lip kit kupiony na promocji w rossmanie nie zawiódł mnie. Zakochałam się w tym kolorze i mam go bardzo często na ustach. Nie jest to najtrwalszy produkt, ale mimo wszystko bardzo lubię, 


Podkład, który zamierzałam kupić okazał się być moim prezentem urodzinowym od przyjaciółki. Najlepszy jaki kiedykolwiek miałam. Krycie dobre, długo się utrzymuje na twarzy, nie tworzy efektu maski i co najważniejsze - nie ciemnieje. 


Mimo, że ten produkt mam dopiero tydzień, jestem w stanie stwierdzić, że zostaje moim ulubieńcem. Puder "wtapia się" w podkład i razem tworzy ładny naturalny efekt. Przyjemnie się go używa.




Uważam, że moja pierwsza paletka z cieniami jest idealna. Ma wszystkie kolory takie, jakie chciałam. Można wykonać nią śliczne makijaże oka, cienie ładnie się rozcierają. Myślę, że dla osób początkujących będzie najlepsza.





A tu moje ulubione :)


Inne
W maju  wykupiłam sobie karnet na basen i chodziłam tam często. Bardzo mi się podobało mimo, że chodziłam sama. 

Film
Unfriended/cybernatural - filmweb zwiastun
Oszukać przeznaczenie część 1,2,3,4 - filmweb zwiastun (1)

Muzyka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz