21 kwietnia 2015

Common White Girl TAG

Hej. Niedawno oglądałam kilka filmików na temat tego tagu, i postanowiłam, że również go zrobię. Wyrzuciłam kilka pytań, ponieważ uważałam, że były trochę nudne.. Zaczynajmy, dzięki temu powinniście bardziej mnie poznać ;)
1.Ulubiony napój ze Starbucks'a?
Rzadko tam jestem, nie pije kawy, więc jak już tam przebywam to kupuję Hot Premium Chocolate. Według mnie jest to najlepsza czekolada kiedykolwiek piłam :)

2.Ile czasu zajmuje ci przygotowanie się rano?
Gdy idę na 8:50 wstaję o 6.40, wychodzę o 8:10 na tramwaj. Gdy mam na 8:00, wstaję o 6:10, wychodzę o 7:20. W obu przypadkach godzina mi zupełnie starczy.

3.Ile selfie's robisz codziennie? 
Od niedawna rzadko robię sobie zdjęcia. Jest to spowodowane tym, że strasznie zacina mi się telefon, i czasami po prostu mi się nie chce.. Nigdy nie planuję tego, kiedy wstawię coś na fb. Gdy mam ochotę zrobić sobie zdjęcie, robie to ;)

4.Czy nosisz tę samą rzecz po kilka razy?
Jeśli chodzi o to, że kupuję, noszę i wyrzucam to nie. Tą samą rzecz zakładam zazwyczaj po tygodniu czy dwóch.. Nigdy nie kupiłabym rzeczy tylko na raz..

5.Instagram, tweeter czy tumblr?
Zacznijmy od tego, że nie mam tumblera. Na tweeterze ostatnio nie mam czasu siedzieć. Na instagramie jestem codziennie i to długo. Ig - fleur.rebellex

6.Kto jest twoim ulubionym youtuberem?
Jakiś czas temu, rok, może dwa.. oglądałam samych gameplayerów. Teraz znudziło mi się to, oglądam prawie same vlogerki urodowe, modowe, lifestyl'owe. Najczęściej są nimi: StylizacjeTV, RLM, littlemooonster96, oleśka, zmianoholiczka. Z 'rodzaju' innych: Serafin, McAndy i AdBuster.

7.Czy jesteś shopoholiczką?
Nie. Nie uznałabym się za taką osobę.. Oczywiście lubię chodzić na zakupy, mieć/nosić coś nowego. Od chyba miesiąca nie byłam w żadnym sklepie ubraniowym.. Uważam, że mam wystarczającą ilość ubrań. Nie potrzebuje więcej, lecz nie uważam, że jest tego bardzo dużo ;)

8.Oddajesz ciuchy których nie nosisz?
Tak.. Kiedyś oddawałam znajomym. Od niedawna zbieram kilka rzeczy, których nie noszę, i oddaję je do Caritasu. Po co wyrzucać ubrania, skoro można oddać je osobom, które mogą ich potrzebować ;)

9.Robisz zdjęcia jedzenia?
Nie.. Prędzej zjadłabym wszystko co na  talerzu, niż gdybym miała czekać na otwarcie się aparatu w telefonie :)

10.Czy nosisz codziennie makijaż?
Na codzień używam tylko kremu BB z UnderTwenty i lekkiego pudru z essense. W weekend robię lekki makijaż oczu (bez żadnych cieni i kresek xD ) To wszystko, nie lubię mieć tapety na twarzy ;)

11.Jakie masz oceny w szkole, lub jakie miałaś?
Oceny mam jakby to powiedzieć.. no dobre. W 5-tej klasie miałam średnią 5.84, same szóstki i tylko jedna 4 z matmy. Teraz liczę na 5 z matmy, może się uda... trzeba trzymać kciuki :D

12.Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?
Nie. W domu chodzę w wygodnym t-shirt i legginsach. Do szkoły ubieram się normalnie, lecz zawsze próbuję być inna od wszystkich :)

To będzie na tyle z mojego TAG'U :) Jeśli chcecie, możecie w komentarzu napisać, co chcielibyście w następnych postach ;) Więcej informacji o mnie? A może poruszę jakiś konkretny temat? Do następnego ;*



3 komentarze:

  1. Nieźle sie rozpisałaś ;)

    -Janek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń