11 kwietnia 2015

2MEETUP Poznań, remont, ikea - Pogadajmy 13*

Cześć i czołem, witam po dłuższej przerwie :D Bez wstepu zaczynamy dzisiejsze 'Pogadajmy'
No wiec tak. Nie mowilam nic o sprawdzianie szóstoklasisty. Więc powiem krótko, dla mnie był bardzo łatwy, najlepiej poszla mi matematyka, ktora jest niby najtrudniejsza z calosci.. Hmm, to raczej zależy od osoby.. Dobra, mam newsa z ostatniej chwili. Otóż, dzisiaj w Poznaniu, w Starym Browarze, był 2meet-up, Było świetnie, ale zdaje mi się, ze meetup zeszłoroczny byl lepszy,  bardziej ogarniety.. Bylo strasznie duzo ludzi, ktorzy pchali sie nie patrząc wogole na inne osoby, szły przed siebie nie zważając na nic.. Eh, tacy ludzie istnieją i istniec będą, ja na to nic nie poradze.. No i tak. Kupilam plakat specjalnie na autografy, i co, mam tylko 4 :') #prawdajestokropna #aleszczera. Bylam tam od 12.30 do 15.30, stanie w gigantycznych ( zeby znów nie mówić wielkich ) kolejkach jak widac nie jest dla mnie. Moge postac 10-15 min po autograf, ale nie dluzej.. Mam troszke żalu do organizatorów, bo mogli stworzyć jakieś kolejki do youtuberów  po podpisy.. Gdyby nie ci ludzie ktorzy nie patrza na innych, meetup byłby wspanialy ;) INFORMACJA. Tak, teraz czas na informacje. Większa czy mniejsza, sama nie wiem.. Jak wiecie (chyba wspominalam wam to w jakims poscie)  w moim pokoju będzie remont. Dzisiaj zabierali mi stare meble. W pokoju mam tylko biórko, ktore bedzie trzeba zdemolowac,  telewizor i łóżko, na ktorym teraz siedze i pisze posta. Jutro jade do ikei wybrać meble. Wychodze z domu rano o 9.40 (to jest rano? ) I wroce pewnie jakos na obiad. Jutro bede sie jeszcze uczyć, wiec wpis na 100% sie nie pojawi. Nie wiem tez, czy w tym tygodniu ktory bedzie pojawi sie jakis nowy post.. Przewiduje w niedziele za tydzien, wtedy powinny skonczyc sie wszystkie sprawy z remontem. Uff, ale się napisalam. Mysle ze z tym postem wybaczycie mi moją nieobecność w ten tydzień. Wiecie juz co i jak. Trzymajcie się, papa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz