30 marca 2015

Egzamin, (po raz kolejny) gitara - Pogadajmy 12*

Heej :D Zacznę od tego, że nie jestem w domu. Piszę na informatyce (wszystkie prace mam zrobione, i mam po prostu wolną lekcję) Do egzaminu zostały 2 dni..Czy się stresuje? Nie. Mówię sobie, że jest to test sprawdzający umiejętności. Oczywiście, że przypomnę sobie kilka rzeczy, ale nie będę siedzieć nad tym godzinami ;) U mnie wszystko okej. Dopracowałam grę kilku piosenek. Rozpoczęcie nauki grania na gitarze jest wspaniałym rozwiązaniem do tego, by nie siedzieć przed komputerem godzinami. Uczę się, zdobywam nowe umiejętności. Pewnie znajdzie się kilka osób, które będą uważały, że jaram się tą gitarą, i zachowuje się jak nienormalna. Lecz jest to wydarzenie, które ( mam nadzieję ) wstrząśnie troszkę moim życiem, i zmieni go na lepsze ;). Następny post napiszę pewnie jeszcze przed świętami. No to.. miłego tygodnia, trzymajcie się, papa :)

ig: cookie_moonster_  -  Mój instagram

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz