15 marca 2015

Instagram, twitter, wiosna za pasem - Pogadajmy *8

Hejka :D  No więc jestem po tygodniu. Dzisiaj sie dlugo zbieralam do napisania tutaj. ( moze to przez moje lenistwo xD) Oczywiscie zartuje.. Ten tydzien byl dla mnie trudny, i bylo duzo pracy, a szczegolnie w czwartek.. W sumie to dawno nie bylam na zakupach.. Jestem z siebie dumna :D Szczerze to moglam iść, ale zbieram na obóz z Dawidem jak sami wiecie.. #trudnezycie. Jesli jeszcze ktoś nie wie, to posiadam instagrama - cookie_moonster_ Tam jestem bardzo czesto. Dzisiaj cos mnie wzięło i zaczelam bardziej przegladac twittera - Emilka10100. Tak naprawde to na twitterze udostepnialam tylko moje wpisy, nic pozatym. Dzisiaj przegladalam wpisy Dawida, i przeczytalam ich calkiem sporo.. Patrzyłam niedawno na prognoze pogody (Poznań) i z tego wynika ze ma być cieplo w tym tygodniu, jutro nawet do 14 stopni.. Zobaczymy z czasem jak bedzie. No i co, tak minął kolejny tydzień mojego życia.. Szybko ten czas leci.. Moze to i dobrze, sama nie wiem.. Eh.. do nastepnego ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz