22 marca 2015

Zmiany w pokoju, pogoda, informacje z tygodnia - Pogadajmy *9

Cześć :D Właśnie skonczylam sprzątać pokój, i jakos zachcialo mi sie cos napisać :* Kolejny tydzień minął, coraz bliżej obozu ;* :) Nowości: w kwietniu, wraz z rodziną, postanowiliśmy, ze przeprowadzimy remont mojego małego pokoju. Chciałabym, bym by ten pokoj był mój i tylko mój, bym czula sie w nim dobrze i komfortowo. Kto wie, czy nie zrobie wam po remoncie niespodzianki, ale ciii to tajemnica :* :D Za tydzień test szóstoklasisty, na ten moment umiem cos bo umiem. Mam nadzieje ze dobrze go napisze, i będę miala sie czym pochwalić ;) Jeszcze 123 dni i spelnie swoje marzenia <3 Tak sie teraz zastanawiam, jaki bedzie ten tydzień i czy bedzie jakiś sprawdzian.. #rozkminadnia  Ostatnio coraz czesciej jestem na bieżąco z prognozą pogody.. W Poznaniu w środę  (info z soboty) ma byc 19 stopni.. Nie chce mi sie w to wierzyć, ale co bedzie to bedzie..  Ogolnie to ten tydzien ma byc cieply i sloneczny, wiec zapowiada sie naprawde fajnie :) Chociaz chodze juz w kurtce wiosennej, to zimową chcialabym głęboko schować do szafy.. ;) No to co, do nastepnego posta (oby nie znowu za tydzień ) Słonecznego, miłego tygodnia. Narazie ;)
instagram - cookie_moonster_

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz