12 maja 2015

W kilku zdaniach.

Hej. Dzisiaj będzie cos innego. Dawno nie pisałam faktów o mnie. Chcialabym zebrać większość faktów, i napisać o sobie kilka zdań, byście mieli wszystko w jednym miejscu. Zacznę tak, jakbym opisywała siebie od początku ;)

Hej. Nazywam się Emilia, jestem trzynastoletnią nastolatką, która ma swoje inne/dziwne życie, i choć nie kazdy je rozumie, jestem z niego bardzo zadowolona. Mieszkam w Poznaniu, moim rodzinnym mieście. Tak naprawdę moje życie zaczęło zmieniac sie gdy poznalam mojego idola - Dawida. Gram na gitarze od około 1,5 miesiąca. Nauka idzie mi bardzo dobrze. Tak naprawde uczę sie tylko na sprawdziany. Lubię kolor szary oraz bialy, jest to wedlug mnie najlepsze połączenie kolorów. Mam dwie przyjaciolki, Dominikę i Martynę. Nie jestem człowiekiem idealnym, posiadam wady i zalety. Uważam się za osobę silną psychicznie, jednak istnieją granice. Nienawidzę falszywosci u innych osób, nie cierpie tego, wiec sama taka nie jestem. Jestem optymistką, widzę świat w kolorowych barwach, zawsze znajde dobre rozwiązanie, bez nerwów czy pośpiechu. Mogę w stu procentach uznać siebie za osobę szczęśliwą, ponieważ mam wszystko co potrzebuję, kochająca rodzinę, wspaniałe przyjaciolki. Wiele do szczęścia mi nie potrzeba, cieszę sie z każdej rzeczy. W przyszłości chcialabym być pediatrą lub psychologiem, zobaczymy co czas pokaże. Prewdopodobnie 26 czerwca jadę na koncert Dawida do Obornik. Miesiac później spotkam Dawida na obozie (23.07). Wiosna jest moją ulubioną porą roku. Wtedy wszystko budzi sie do zycia, dni stają sie dłuższe, i chce nam się wiecej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz