3 maja 2015

Czy internetowa przyjaźń istnieje?

Hej. Dzisiejszy temat będzie dla mnie ważny, ponieważ dotyczy on mnie po części mnie i moich przeżyć z tym związanych. Wszystkie wyrażone zdania sa moje, i nie kazdy musi sie z tym zgadzac. Internetowa Przyjazń jest wtedy, gdy poznamy kogoś przez internet i zaprzyjaźnimy sie z ta osoba. Ja mam 2 takie przyjaciolki. Martyna, poznaliśmy sie 22.01.15 i Dominika, ktora poznalam 19.02.15. Obie są dla mnie bardzo ważne, żadna nie wywyzsza sie nad drugą i każda jest sobie równa. Martyna pochodzi z Radomia, mamy do siebie okolo 380 km. Dominika jest z Lubonia, wiec dzieli nas jakieś 12km, czyli 25 minut jazdy samochodem. Z Dominiką spotkam sie 10.05, w tą przyszlą niedziele. Z Martyna bede musiala troche poczekac, bo stanie sie to dopiero na obozie.. Chociaz trudno mi w to uwierzyć, ale internetowa przyjaźń wydaje sie byc lepsza od tej realnej.. Gdy ktoś jest daleko od nas, dużo wiecej tęsknimy za ta osoba, niz za taką, która jest na wyciągnięcie ręki. .Moje zycie przez nie bardzo się zmieniło.. Jest to tak dużo, ze nie umiałabym wymienić wszystkich przykładów. Tak naprawde to byłoby to tyle co mialam wam do powiedzenia na ten temat.. Poprostu musicie sami tego doświadczyć, zobaczyc jak jest miec taką osobę. Każdemu wam to życzę,  bo jest to cos niezwykłego,  coś,  co zostanie u was w głowie na zawsze.
Internetowa przyjaźń istnieje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz