31 maja 2015

Czas szybko upływa - Pogadajmy 15*

Hej. Jak mogliście zauważyć, robię częstsze przerwy na blogu. Nie wiem jak wy to odbieracie, ale dla mnie są one dłuższe. Dziś 31 maja, ten maj tak szybko zleciał.. Teraz ostatni miesiąc w szkole, ostatni miesiąc z moją klasą.. 5 czerwca będzie moje trzecie spotkanie z Dominiką. Jeszcze niedawno pisałam Wam o pierwszym. Dawno nie było postu z tej serii, u mnie cały czas tak samo, nie było większych zmian. No może taka że postarałam się o 5 z matmy na koniec. W moim życiu zaczęło się w końcu dobrze układać (wcześniej też było okej, ale teraz jest jeszcze lepiej) 10 czerwca mam urodziny, ciekawe czy ktoś z mojej klasy będzie o tym pamiętać.. :') Od tygodnia po głowie chodzi mi piosenka Sarsa- Naucz mnie i Tabb and Sound'N'Grace - Możesz wszystko. Wczoraj było Young Stars Festival 2015, miałam iść, ale z pewnych powodów nie poszłam.. Szkoda, może uda mi się to w przyszłym roku.. Chciałabym podziękować Natalii, która zadzwoniła do mnie z koncertu, gdy śpiewał Dawid.. Ta atmosfera, ten śpiewający tłum.. aż chciałabym iść na jego koncert.. Ale zaraz, prawdopodobnie pójdę na niego 26 czerwca :') No to okej. Ja już lecę, niech ten miesiąc będzie bardzo ciepły i słoneczny. Do następnego ;)

Tabb and Sound'N'Grace - Możesz wszystko  https://www.youtube.com/watchv=KRMWCa8EvCw

Sarsa - Naucz mnie 
https://www.youtube.com/watch?v=05Qdu0jkihU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz