4 czerwca 2015

Mała aktualizacja - Pogadajmy *16

Hej. Dzisiaj taki luźny post, nie będzie konkretnego tematu, po prostu napisze co chodzi mi po głowie. U mnie wszystko ok. Okej to za mało powiedziane, jest wspaniale :') Najbardziej cieszę się z tego, że jutro przyjeżdża do mnie Dominika. Cieszę się jak dziecko, ale to chyba normalne, jeśli jest to ważniejsza osoba w moim życiu ;'). Dziś zorientowałam się, że od remontu mojego pokoju minął ponad miesiąc. Nie wiem dokładnie który był to dzień, ale miesiąc spokojnie upłynął. Swoją drogą zapraszam was na mojego instagrama - jestem_emilia oraz snapchat'a - fleur.rebellex. Kurcze, długo już prowadzę tą stronę.. To będzie półtora roku? No chyba tak.. :') Ogólnie to zauważyłam, że internet bardzo zmienia człowieka, oczywiście na pozytyw. Ludzie są jeszcze bardziej na bieżąco w tym co się dzieje na świecie, co jest trendy. Przez internet obserwujemy naszych idoli i znajomych. Ja idę, życzę miłego długiego weekendu. Nie spędźcie go w domu przy laptopie. Idźcie gdzieś ze znajomymi, do parku czy na basen. Ma być ładna pogoda w całej Polsce, więc będzie się działo ;D Do następnego, trzymajcie się ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz