17 czerwca 2015

Kwiatonators, obóz, marzenia - Pogadajmy 16*

Hejka Wam. Właśnie słucham piosenek z zeszłorocznego obozu z Dawidem, i korzystając z okazji, że weszłam na laptopa ( Tak, jestem na nim bardzo rzadko ) postanowiłam coś dla Was napisać. Słuchając tych piosenek jeszcze bardziej zachciało mi się tego obozu :') Po prostu nie mogę się doczekać no. Koniec szkoły już za 9 dni. Do szkoły idę jutro, w piątek mamy dzień sportu. 21 i 22 czerwca mnie nie będzie, ponieważ jadę na wycieczkę klasową do Malborka. Została tylko środa, czwartek i koniec :) Pamiętam moje słowa, które mówiłam gdy był luty: "Nie wiem jak ja wytrzymam do chociażby tego czerwca" No i mam :) Połowa czerwca za nami, chociaż pogoda na to nie wskazuje, no ale pomińmy to. Nie mogę doczekać się spotkania z Martyną, Dawidem, ta duża ilość osób, która tak naprawdę są mi bliskie - w końcu Kwiatonators to jedna wielka rodzina ;) Te akcje, wieczorne ogniska, miliony zdjęć i po prostu te wspomnienia które będą. Tego nie da się opisać. To niesamowite uczucie, gdy wiesz, że spełnisz swoje jedno największe marzenie. Nie żaden nowy telefon czy jakaś inna droga rzecz. Po prostu wspomnienia, które będą z nami na zawsze, i nigdy o nich nie zapomnimy. Gdy jeszcze nie znałam Dawida nie wiedziałam, że trzeba wierzyć w marzenia i za wszelką cenę o nie walczyć. Nigdy nie myślałam, że ktokolwiek tak bardzo zmieni moje podejście do życia :') Moje życie to moja historia, moje marzenia i mój świat, więc nikt mi tego nie zniszczy :) Walczcie o swoje, wierzcie w marzenia i nigdy się nie poddawajcie.

instagram - fleur.rebelle_x       snapchat - fleur.rebellex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz