20 czerwca 2015

TAG - 10 rzeczy, które czynią moje życie szcześliwym (aktualizacja)

Hej. Dzisiaj tag, który pojawił się już tutaj, lecz postanowiłam zrobić aktualizację.

1.Muzyka.
 Muzyki słucham codziennie. Zazwyczaj jest to pop, ale od niedawna zaczęłam słuchać rap'u. Co tu dłużej opowiadać, wiecie o co chodzi ;)

2.Dawid.
Tylko on potrafi dać taką pozytywną energię, którą potrzebujemy w życiu. Jestem Kwiatonator, więc pewnie nie zdziwiłam was tym że to właśnie on czyni moje życie szczęśliwym. 

3.Przyjaciółki.
Nim też zawdzięczam wiele. Podtrzymują na duchu, są gdy je potrzebuję. One będą na zawsze, nie na miesiąc.

4.Facebook, Instagram..
I inne social-media, dzięki którym jestem na bieżąco w świecie. Wiem co robią dani znajomi, idole. Gdyby nie facebook, nie poznałabym moich przyjaciółek, nawet nie wiedziałabym o ich istnieniu.

5.Wiosna i lato.
Lubię gdy jest ciepło, więc zimna marcowa wiosna odpada. Chodzi mi szczególnie o  takie miesiące jak: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec i sierpień.

6.Gra na gitarze.
No tutaj nie muszę się raczej wypowiadać. Kocham to, i widzę siebie z tą 'pasją' w dalszym życiu.

7.Słodycze, słodkości, i inne rzeczy zawierające cukier w dużej ilości.
Mmm, kto by tego nie kochał. Mogłabym jeść to codziennie aż, gdy zrobiłoby mi się niedobrze. Niestety tak nie jest, ponieważ staram się utrzymywać zdrowszy tryb życia, i na to pozwolić sobie nie mogę :') Anyway, one są pyszne.

8.Mój pokój.
Tak, to dziwne, ale mój pokój czyni mnie szczęśliwą. Odkąd miałam remont pokoju zaczął mi się bardzo podobać. Spędzam tutaj większość mojego dnia, więc no xD

9.Wakacje
Nastąpią za niecały tydzień. Czas w którym możemy odpocząć. Rozpisywać się nie muszę. Każdy kocha wakacje.

10. Converse
Nie torebki, t-shirt'y - conversy. Najlepsze buty świata. Mega wygodne, ładny wygląd, są bardzo trwałe, nie niszczą się szybko, można je wrzucić co jakiś czas do pralki i nic się z nimi nie stanie. Pasują do większości rzeczy. Na codzień, do sukienki, spódniczki. Jedyny minus to cena, bo do najtańszych nie należą. Jednak cena jest adekwatna z towarem który kupujemy. No po prostu kocham.

Dziękuję, że wytrwaliście do końca. Obecnie - 5.530 wyświetleń :') Do następnego :)

instagram - fleur.rebelle_x     snapchat - fleur.rebellex



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz