25 lipca 2015

TAG - Słodycze moich marzeń

Hej. Teraz jestem na obozie, lecz ten post jest zaplanowany. Nie chciałam was zostawić z niczym ;')
Dzisiaj Tag. Zapraszam :)

1.Co sądzisz o popcorn'ie?
Lubię popcorn. Zazwyczaj nie jem go w kinie, bo szkoda pieniędzy, gdy trzeba wydać na niego 15 zł, a zestaw w multikinie z colą kosztuje coś 20 zł. Nienawidzę gdy wchodzi pomiędzy zęby. Reasumujac lubię popcorn, nie jem go często ze względu na to, że często wchodzi pomiędzy zęby.

2.Jaka słodycz wpada najczęściej do twojej torby lub plecaka?
Może zmieńmy zdanie na: Jaką słodycz kupujesz najczęściej. Najcześciej kupuję Snickersy, Twix'y, 3Bit'y i dużo czekolad Milka. Kupuję też chipsy, żelki haribo i inne śmieci znajdujące się na dziale słodyczy :)

3.Ulubiony batonik?
Chyba Twix i Bounty. 

4.Ulubiony smak Arizona Tea? 
Nie pamiętam nazw, ale strasznie lubię ten napój w miętowej i białej butelce. Dawno ich nie piłam, ale pamiętam że mega mi smakowały.

5.Jaką słodycz chcesz posmakować, której nie ma w twoim kraju?
Na pewno czekoladę z Cat Berry. Dużo osób mówi że jest pyszna. 

6.Jakie lody najbardziej lubisz i dlaczego?
Jeśli chodzi o lody w gałce to zawsze biorę jakiś sorbet. Kocham sorbet pomarańczowy, cytrynowy, o smaku melona.. mogłabym tak wymieniać.. Lody na patyku, które kupuję najcześciej to Kaktusy ( 2 rodzaje ) oraz Twist'y - równiez dwa rodzaje.

7.Fanta czy Pepsi?
Gdy piję napój gazowany to coca-cola albo pepsi, więc fanta odpada.

8.Które skittelsy wolisz, zielone czy czerwone?
Lubię oba rodzaje, kupuję je na przemian.

9.Lizak, który najczęściej zjadasz to?
Chupa Chups'y :)

10.Kupujesz cześciej chipsy czy paluszki?
Chipsy.

11.McDonald czy KFC?
Częściej zaglądam do McDonalda. KFC jest dobre, ale do Maka mam bliżej xd

12.Mcwrap czy hamburger?
Mcwrap. Hamburgery już mi się przejadły..

13.Z fastfoodów najczęściej zjadasz?
2foru z McDonalda, zawsze coś innego.

14.Ulubiony smak Frugo?
Dawno nie piłam, ale lubiłam czarne.

15.Ostatnie żelki jakie jadłaś?
Nie pamiętam.. Chyba Haribo roulette

16.Jaka piosenka kojarzy Ci się ze słodyczami?
"Sugar, yes pleaseee"  Maroon5 - Sugar

17.Dobierasz kolory batonów do stylizacji?
Nie? xd

18.Wolisz czekoladę pitną czy normalną?
Lubię obie, zależy na co mam ochotę ;)



No to dziękuję za to, że wytrwaliście do końca. Pogoda nam dopisuje. Wracam 3 sierpnia, więc możecie spodziewać się kolejnych wpisów po powrocie. Papa, buziaki ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz