4 lipca 2015

Wakacje, wyjazdy, gitara - Pogadajmy 17*

Hej. Dzisiaj mija tydzień od rozpoczęcia wakacji, a ja dopiero poczułam to, że są wakacje. W końcu zrobiło się ciepło, no dobra, upały. Przez ostatnie 3 dni jest naprawdę gorąco, aż nie można wytrzymać.. Dzisiaj będę się pakować, bo jutro wyjeżdżam na 11 dni nad morze. Ogarnę trochę pokój, pójdę wieczorem na rower. W sumie moje wakacje będą ciekawe. Jadę nad morze, później na obóz. Spełnię marzenia, odpocznę nad morzem. Pewnie Dominika przyjedzie do mnie nocować ( jeszcze nic nie wie, ale się dowie xd ) Dawno nic nie wspominałam o gitarze. Wszystko idzie okej. Może nie jestem utalentowanym muzykiem, ale jak na samouka inni mówią że gram wspaniale. Nawet miło się wtedy robi jak ktoś to doceni . W przyszłości nie będę wybierała kierunku studiów związanych z muzyką.. Gram dla przyjemności, tylko i wyłącznie. Nie uczę się na razie tabulatury. Wiem tylko że to 6 lini, na których są cyferki.. Może się to wydawać śmieszne dla osób które profesjonalnie grają na gitarze. Nie zamierzam chodzić na lekcje gitary, z internetu można wyłapać kilka potrzebnych informacji. Piosenką którą kocham grać jest Edyta Bartosiewicz - Ostatni. W moim przypadku można zobaczyć, że jeśli się czegoś chce, jeśli próbuję, ćwiczę, to można podołać wyzwaniu* (?)  Chciałam podziękować Wam, dawno tego nie robiłam.. Cieszę się, że tak długo tutaj jestem.. ;') Dziękuje ;')

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz