26 lipca 2016

Blue Caves, Shipwreck - Greece, Zakynthos

Hej! Chciałabym opowiedzieć Wam część przygody związanej z Grecją, która spotkała mnie 10 lipca. Z rana ok. godziny 8 wyjechaliśmy z hotelu prosto do stolicy wyspy. Tam czekał na nas statek piracki, na którym spędziliśmy cały dzień. Podczas rejsu widziałam niesamowite widoki, klify oraz niebieskie jaskinie wyrzeźbione przez matkę naturę. Mieliśmy łącznie trzy przerwy na kąpiel w wodzie siarkowej, w niesamowicie czystej wodzie w Zatoce Wraku oraz w niezwykle lazurowej wodzie wokół licznych jaskiń. Gdy pierwszy raz weszłam do wody poczułam się niesamowicie. Wiem, że może to brzmieć dziwnie, ale dokładnie tak było. Pływałam zupełnie sama, bez niczego przy głębokości ponad 6 metrów. Pod sobą widziałam cudowne rafy koralowe, które na zdjęciach niestety nie zostały uchwycone. Drugim przystankiem była jedna z najbardziej popularnych plaż na świecie przy Zatoce Wraku. Po wielu próbach zejścia na plażę w końcu udało mi się tam być. Musiałam skoczyć do morza ze statku na wysokie fale ledwo mając grunt pod nogami. Można powiedzieć, że fale wyrzuciły mnie na brzeg hahaha. Fale były ogromne, zejście do wody niesamowicie strome, plaża żwirkowana - niezbyt przyjemna. Przeżyłam tam nawet chwilę grozy prawie się podtapiając mimo, że umiem pływać. Mimo wszystko uważam, że jeśli bym tam nie weszła, to mocno bym tego żałowała. Ostatnim przystankiem były niebieskie jaskinie, do których wpłynęłam. Piasek pod nogami przy 4m głębokości wydawał się być biały, a jaskinia sama w sobie była cudowna. Zero glonów, lazurowa, czysta woda która miała 24*. Nic, tylko pływać, robiło się smutno gdy trzeba było wychodzić.
















zdjęcia IPhone6

2 komentarze:

  1. Jejku, przecudne zdjęcia! Byłam w tych samych miejscach na wakacjach parę lat temu! Zakynthos jest prześliczne! Przy Zatoce Wraku spędziłam cały dzień o ile dobrze pamiętam. To miejsce jest niczego sobie! Nominowałam Cię Do Liebster Blog Award, mam nadzieję, że odpowiesz c: Pytania znajdziesz no moim blogu: maartiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, cudne miejsce :) Już pisałam LBA, więc dziękuję za nominacje :)

    OdpowiedzUsuń