14 października 2016

Magiczna siódemka - Jak zabić nudę?

Hej! Dużo osób pozytywnie odebrało ostatniego posta, więc stwierdziłam, że skoro mam trochę czasu, to napisze kolejne 7 porad na to, by nie mieć czasu na nudę.

1.Maraton z filmami
Baardzo polecam. Osobiście uwielbiam horrory, więc gdy tylko mi się nudziło w wakacje, włączałam horror z dobrymi opiniami. Film z dobrą fabułą jest zawsze dobrą opcją, chyba że preferujesz książki, wtedy wybór należy do Ciebie.

2.Spotkanie ze znajomymi/ chłopakiem/dziewczyną.
Kto tego nie lubi? Lubię utrzymywać kontakty z innymi, a najlepszą alternatywa na to jest spotkanie się na mieście, niż pisanie na messengerze. Czasem mamy wrażenie, że nie ma o czym rozmawiać. Spokojnie, to zupełnie normalne. Zobaczycie, że w trakcie spotkania wraz z pierwszym tematem nasuną się kolejne, i będzie ich tak dużo, że nie starczy Wam czasu na ich omówienie. To jest bardzo fajny sposób na spędzenie wolnego czasu poza domem, bez internetu, po prostu doceniając obecność drugiej osoby.

3.Ćwiczenia w domu.
Gdy najdzie Cię nuda może pomyśl o tym, czy chciałbyś coś w sobie zmienić? Rozłóż koc lub matę, wybierz ćwiczenia na poszczególną partię ciała, włącz muzykę i do dzieła! Może zainspirujesz się kimś? Zaczniesz wykonywać to codziennie i zobaczysz, że robienie tego sprawia Ci przyjemność? Ja za sobą mam już 3 tydzień i robię to codziennie, bez przymusu, tylko z czystej przyjemności. Polecam :)

4.Szukaj muzyki.
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam odkrywać nową muzykę. Myślę nad tym, by nie stworzyć na Spotify specjalnej playlisty na ulubione piosenki. Może Wy też spróbujecie?

5.Basen/kino/park linowy
Zbierz ekipę i ruszajcie, nie marnujcie czasu. Zobaczycie, że na pewno nieźle się rozerwiecie i spędzicie razem super czas.

6.Nauka.
Na pewno znajdzie się taka rzecz, której nie zrozumiałeś na lekcji. Może zamiast tracić czas, wykorzystasz go na naukę, by nie mieć niepotrzebnych zaległości? Zauważyłam, że w 2 klasie gimnazjum mam o wiele więcej nauki, i czasem w ciągu tygodnia nie mam czasu żeby wszystko powtórzyć. Zobaczysz, że czas na to przeznaczony nie pójdzie na marne ;)

7.Galeria handlowa
Jeśli masz jakieś oszczędności, przejdź się po galerii, może znajdziesz coś dla siebie. Pamiętaj, że zawsze lepiej przejść się do sklepu niż kupować w ciemno przez internet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz