29 października 2016

Ulubieńcy Września i Października

Hej! Za nami kolejne dwa miesiące, które były dla mnie dość ciężkie, w szczególności przez naukę. Rzeczy, które zgromadziłam w ciągu tych miesięcy nie jest dużo, jednak są to moje perełki, które uwielbiam. 


Jedzenie

We wrześniu i w październiku przekonałam się do gorzkiej czekolady. Wcześniej nie przepadałam za nią, ale z czasem zdałam sobie sprawę, że gorzka czekolada zawiera o połowę mniej cukru niż w czekoladzie mlecznej. Mi bardzo smakuje 60% i 70%. Cena ok 3,50zł



Ten smak Arizony smakuje mi najbardziej. Znam od dawna, jednak jeszcze nie miałam okazji umieścić jej w ulubieńcach. Dla osób, które jeszcze nigdy jej nie próbowały - bardzo polecam. Mimo tego, że do najtańszych napojów nie należy, jest bardzo dobra. Cena ok. 4zł


Herbatę tą kocham od dzieciństwa, i właśnie z tym mi się kojarzy. Ma bardzo charakterystyczny smak, nie każdemu przypadnie do gustu. Dla mnie jest to najlepsza herbata jaką kiedykolwiek piłam. Próbowałam roibosa z innych firm, ale Astra jest stanowczo na pierwszym miejscu. Cena ok. 5-6zł/opak.



Kosmetyki

Przed wakacjami kupiłam Matte Lipstick Crayon na stoisku Golden Rose za ok. 12zł - kolor 10. Produkt bardzo popularny, ja również bardzo polecam. Jest tani, firma posiada szeroką gamę kolorów, utrzymuje się długi czas - trwała, piękny kolor. Sprawdziła mi się idealnie w wakacje, teraz używam jej w trakcie weekendów.



Kupiłam na ostatniej promocji w Rossmanie i szczerze mówiąc się zakochałam. Przyjemnie się ją nakłada, pachnie niesamowicie, świetnie nawilża. Nie posiada według mnie żadnych minusów. Cena to ok. 11zł


O tych ulubieńcach nie mogłabym zapomnieć, ponieważ używam ich codziennie i sprawdzają się niesamowicie. Kocham zapach tych kosmetyków. Krem matujący idealnie matuje, mydło i żel świetnie oczyszczają, pozostawiają skórę gładką i nie przesuszoną, a tonik cudownie odświeża twarz. Krem ok.16 zł, mydło 12zł, peeling ok. 14zł, tonik ok. 14zł


RECENZJA BARWY SIARKOWEJ - szczegółowy opis kosmetyków.

Muzyka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz