4 maja 2017

ROSSMAN -55% I CO KUPIŁAM?

Hej! Promocje w Rossmanie już dawno za nami, ale pomyślałam, że warto byłoby pokazać kosmetyki które udało mi się dostać. 

Podam oryginalne ceny oraz ceny pp - po promocji

Te dwa pudry są moimi ulubionymi. Oba pojawiły się w ulubieńcach i nadal naprzemiennie je używam.
miss sporty - 12,99zł pp ok. 7zł
rimmel - 26zł pp ok 12zł


Na promocji planowałam kupić brązer (tak, jest to poprawna nazwa) i rozświetlacz. Oba produkty są strzałem w dziesiątkę. 
Lovely - 10zł pp ok.5zł
Bell - 18zł pp ok. 8,50zł







Kupiłam również trzy tusze do rzęs. Pierwszy, z Maxfactora, z polecenia dziewczyn na youtubie. Drugi, z Lovely, ponieważ już kiedyś go miałam i z tego co pamiętam był bardzo dobry. Trzeci, z Maybelline - mój absolutny ulubieniec nr. 1.

Maxfactor - 37zł pp ok. 18,50zł
Lovely - 12zł pp ok. 6zł
Maybelinne - 36zł pp ok 17zł






Zaopatrzyłam się również w produkty do ust. Wybrałam dwie konturówki z miss sporty o kolorze nr.11, które uwielbiam, oraz wibo juicy color nr. 7 - oba kolory są świetne na codzień. Długo myślałam nad zakupem słynnego lipkitu do ust z K LIPS, więc stwierdziłam, że promocja w Rossmanie jest do tego idealną okazją. Nie myliłam się, zakochałam się w tym kolorze, dawno takiego szukałam.

Miss sporty - 10zł pp 5zł /szt.
Wibo - 13zł pp ok. 7zł
Lovely/k lips - 26zł pp ok 13zł





Odcienie po kolei od lewej: miss sporty nr.11, konturówka k lips i płynna matowa pomadka k lips natural beauty, wibo nr.7


Myślałam też o zakupie podkładu, który nie będzie ciężki, ale mimo wszystko będzie mieć średnie krycie. Z polecenia wzięłam właśnie ten z Bourjois. Niestety nie było najjaśniejszego odcienia, więc wzięłam trochę ciemniejszy. Będzie idealny na wakacje i po wakacjach, gdy będę mieć opaleniznę.

Bourjois - 65zł pp ok. 32zł


Tą rzecz wzięłam również z polecenia innych dziewczyn. Uważam że ten zestaw jest dobry, ale daję mu jeszcze szanse.

Miss sporty - 16zł pp ok.8zł


A Wam udało się coś kupić?  Dajcie znać w komentarzu!

2 komentarze:

  1. Polowałam na tą pomadkę K LIPS, ale nigdzie jej nie było. Przeszukałam z 10 rossmanów i nic :(( Zazdroszczę tak udanych zakupów!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również kupiłam te maskary, jak dla mnie to Najlepsze trio ;) do tego pomadkę matową w płynie z Wibo w różnych kolorach

    OdpowiedzUsuń