14 lutego 2015

Ferie, obóz, walentynki, YSF 2015 - Pogadajmy #7

Hej :) Nareszcie <3 Wczoraj zaczęłam ferie.. Ostatni ale zawsze coś..Do szkoły idę dopiero na początku marca, więc można poleniuchować i robić co się chce.. Co by tu wam powiedzieć.. Tak naprawdę u mnie znowu to samo.. No dobra, nie da się ukryć tego że strasznie cieszę się z tego wyjazdu xD Myślałam ile rzeczy będę musiała wziąć i zdecydowałam, że wezmę walizkę... Gdy wrócimy do szkoły czekać bedą na nas 3 sprawdziany -,-   - fajnie nie ? Obudziłam się o 9.30 i zauważyłam na stole lizaka w kształcie serca i praliny z milki ( kochana mama ) Te walentynki spędzę z muzyką Dawida, laptopem i telefonem :") A tak swoją drogą.. Udanych walentynek :') Dzisiaj również ruszyła sprzedaż biletów na Young Stars Festival 2015, który odbędzie się u mnie w mieście - Poznań. Szczerze, poszłabym, cena biletu nie sprawia o ból głowy, nie lubię dużych imprez a szczególnie kiedy ma tam być kilkanaście tysięcy osób ( albo kilka tyś. osób, nie wiem dokładnie ;p) Zobaczymy, to będzie dopiero 30 maja, co będzie to będzie. Jeśli nie pójdę nie będę płakać :) Bo gdy będzie 30 maja, będę wiedziała, że za niedługo odbędzie się obóz z Dawidem ;')) Ok, ja kończe, do następnego ;)

Instagram - jestem_emilia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz