20 lutego 2015

Film " Spongebob na suchym lądzie" - Pogadajmy *8

Cześć  :) Znowu pisze post po tygodniu.. Musze częściej dodawać posty..Chociaz wedlug mnie nie ma sensu czegos dodawac jesli ma byc to wymuszone..Przepraszam, ze nie pisze polskimi znakami, ale pisze na tablecie a nie mam tam polskich znaków. Tydzień ferii za mną, odpoczelam, ale teraz w tym tygodniu musze przygotowac sie na 3 sprawdziany i projekt... Life is brutal, trudno sie mówi..Dobra, zacznijmy gadać  do rzeczy :D Jako iz jestem kwiatonator, grzech bym popełniła nie idąc na premiere filmu "Spongebob na suchym lądzie." 'Z udzialem Dawida Kwiatkowskiego ' Film przefantastyczny,  no mi sie przynajmniej bardzo podobal :) Co prawda nie usłyszałam w nim Dawida, ale wierze, ze tam wystąpił  :) Seans był  o godzinie 10.30, ale pomijajac reklamy, rozpoczął sie okolo 10.50 i trwal 90 minut. Okej, postaram sie czesciej dodawac cos tutaj :) Udanego weekendu  ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz