1 lutego 2016

Koncert, gitara, obóz - Pogadajmy 19*

Hej! Ostatni taki post został dodany ok. pięć miesięcy temu, więc czas nadrobić zaległości.
Czas leci tak szybko, że nim się obejrzałam skończyły mi się ferie. W tym tygodniu masa sprawdzianów, w następnym kolejne dwa. Czy naprawdę prawie każdy nauczyciel musiał zanotować datę sprawdzianu po feriach? Tak naprawdę nie uczyłam się w ferie, bo ogarnęło mnie takie lenistwo, że nie chciało mi się nic, oprócz nagrywania snapów i pisania tutaj co jakiś czas. 
Pod koniec tego miesiąca tj.28 będzie koncert Dawida w Poznaniu, na który mam już zakupiony bilet. Mam nadzieję, że wystarczy zgoda rodzica, bo na prawdę nie wiem, co musiałabym kombinować. Na chwilę obecną wiem na 100%, że jadę na 2 turnus obozów z Dawidem Kwiatkowskim w te wakacje (2.08 - 13.08), ponieważ mam zapłacona już całą kwotę. Mega się z tego cieszę, ponieważ znowu poznam masę wspaniałych osób i będę miała kolejne niesamowite wspomnienia. Teraz zostało tylko odliczanie. Na chwilę obecną 183 dni. Brzmi dużo, ale w poprzednim roku jakoś dałam radę. Dziwnie się czuję gdy piszę 'poprzedni rok', przecież miałam go jeszcze miesiąc temu. 
Gitara. Muszę przyznać, że odeszła trochę na drugi plan ze względu na brak czasu jak i motywacji. Stoję w miejscu, choć wiem, że mogłabym iść do przodu. Mam nadzieję, że w końcu przyjedzie taki dzień, w którym zachce mi się robić to na nowo i dostanę takiego kopa energii, że wszystkim szczena opadnie. W sumie zmieniłam się nie do poznania, mówiąc szczególnie o mojej nauce. Teraz nie przejmuje się ocenami tak bardzo, jak rok temu, co dziwi moich bliskich znajomych. Nie zamierzam odstawić naukę na ostatni plan, bo jest ona jednak ważna, a bez niej daleko nie zajdę. 
Snapchat. Staram się tam często udzielać, lecz teraz gdy wróciłam do szkoły jest to trudne, nie ma co ukrywać. Mój plan na nowy semestr nie jest powalający, myślałam o czymś lepszym. Właśnie przez to w pierwsze trzy dni tygodnia będę po 16 w domu. Ja już uciekam, bo lekcje same się nie zrobią, a nauka nie wejdzie mi sama do głowy. Jeśli będziecie mieli jakiekolwiek pytania, napiszcie na snapie lub na fb, na pewno odpowiem.

snapchat: fleur.rebellex
instagram: jestem_emilia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz