1 września 2016

Back To School - Haul z przyborami

Hej! Ponieważ już dziś zaczyna się nowy rok szkolny, chciałabym pokazać Wam co udało mi się kupić. Sama bardzo lubię oglądać tego typu fimiki na Youtubie, więc stwierdziłam, że fajnym pomysłem byłoby przedstawienie tych rzeczy na blogu. Większość rzeczy pochodzi z Carrefour'a, ponieważ tam najlepiej robi mi się zakupy szkolne. Jest to dobra opcja, by kupić ładne rzeczy za niską cenę. Dużo zeszytów które tam były, widziałam również w Empiku, jednak były dwa razy tańsze. Jest to dość krótki post. W tym roku nie kupowałam dużo rzeczy, bo były to same zeszyty, ołówki, piórnik, cienkopisy i kolorowe zakreślacze. Jeśli chodzi o książki, jestem tym szczęśliwym rocznikiem, że dostajemy je za darmo.

Te zeszyty zostały mi z poprzedniego roku. Carrefour ok. 3zł

Carrefour ok.3zł

Empik ok. 4zł

Carrefour ok. 3zł/szt

Carrefour ok. 3zł/szt


Skoroszyt - od mamy, teczka biała - Carrefour ok. 1,50zł, teczka różowa - Matras ok. 4zł

skoroszyt - Auchan ok 2zł, teczka - Auchan ok 3zł, pisaki - Ikea ok 8zł


Kredki -  Carrefour ok. 14zł, piórnik - Empik ok. 7zł

Carrefour ok 7zł/szt

Empik ok. 14zł

Carrefour

Carrefour ok. 10zł

Carrefour ok. 0,60zł/szt

Carrefour ok. 3zł

Stradivarius ok. 20zł

1 komentarz: