23 grudnia 2016

Święta, Countdown, dailysnap - Pogadajmy 21

Hej! Nie było mnie długo, ale codziennie od 23 dni jestem  na snapie, co zżera mi bardzo dużo czasu. Może nie tyle co zżera, ale codzienne nagrywanie zajmuje mniej więcej 1-1,5 h, a patrząc na to, że wracam do domu po 16 jest to dużo. Dziś zaczęła się przerwa świąteczna. Wczoraj przyjechała do mnie Dominika i spędzimy dzisiejszy dzień razem. Klimatu świąt nie czuję. Mimo, że kalendarzowa zima się już zaczęła, wcale na to nie wygląda, bo tej zimy mamy bardziej jesień jeśli chodzi o pogodę. Tydzień temu Dawid wypuścił swoją piątą płytę COUNTDOWN, która jest kompletnie nową erą. Gdy pierwszy raz odsłuchałam tej płyty myślałam, że słucham nie Dawida, po prostu nie mogłam uwierzyć że to on. Jestem niesamowicie dumna z tego, jak daleko zaszedł, że stworzył coś, co mogłoby dobrze sprzedawać się w innych krajach. Jestem dumna, i jeszcze raz dumna.
Jutro wigilia. Jadę do wujostwa w Koziegłowach, z resztą do moich ulubionych członków rodziny. Wiem, że nie powinno się kochać kogoś bardziej a innych mniej, ale po prostu najlepiej się z nimi dogaduje i bardzo fajnie się z nimi rozmawia. Kompletnie tego nie czuję, mimo że prezenty są już kupione, choinka ubrana a jedzenie przygotowane. Zauważyłam, że z każdym rokiem coraz mniej czuję magię świąt, może dlatego, że jestem już starsza? Nie wiem, naprawdę.
Odkąd nagrywam codziennie na snapie jestem już do tego przyzwyczajona, że codziennie tam jestem i polubiłam to, tak jak wy. Ostatnio zrobiłam tam losowanie na kartki świąteczne, na które zgłosiło się sporo osób. Dzisiaj idę je wysłać, ale dojdą po świętach.
Mam tydzień na przygotowanie dwóch postów - niekosmetyczni i kosmetyczni ulubieńcy roku. Dosyć obszerne posty, ale myślę, że skoro mam trochę wolnego, to powinnam wyrobić się w dwa dni, oczywiście nie pod rząd. Przecież pisanie powinno sprawiać przyjemność, prawda?
Na dzisiaj będę już kończyć. Chciałam zrobić coś pomiędzy dużą przerwą a dwoma sporymi postami.
Na koniec chciałabym życzyć Wam wszystkiego dobrego na święta, zdrowia i dużo radości w nadchodzącym Nowym Roku. Czas wolny od szkoły spędźcie z rodziną, przyjaciółmi. Zobaczycie, że nie będzie to czas stracony, a karma do Was wróci. Wesołych Świąt kochani.


2 komentarze:

  1. Ja też jeszcze nie poczułam magi świąt, bo za oknem szaro, a nie biało. Wesołych świąt! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń