29 grudnia 2016

Kosmetyczni ulubieńcy roku 2016

Hej! Dziś przedstawiam Wam kosmetycznych ulubieńców tego roku. Wiele rzeczy pojawiało się już wcześniej, więc jeśli je już opisywałam to wstawię linka do danego posta. Myślę, że jest to lepsza opcja, bo osoby, która są po prostu czymś zainteresowane, klikną w linka. 













Nowością są dla mnie te dwie rzeczy, które dostałam na gwiazdkę w tym roku. Te perfumy marzyły mi się od bardzo dawna. Są niesamowicie słodkie i długo się utrzymują. 
Gąbeczka z Vipery jest dostępna za 20zł w hebe. Nie spodziewałabym się, że będzie tak cudowna. Jest to moja najlepsza gąbeczka jaką kiedykolwiek miałam. Niesamowicie miękka i świetnie się domywa.



Bardzo dużo dobrego słyszałam na temat płynnego korektora z catrice. Jest tani, bo kosztuje 15zł, a krycie ma świetne. Najlepszy jaki kiedykolwiek miałam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz