28 grudnia 2016

Niekosmetyczni ulubieńcy roku 2016

Hej! Dziś przychodzę do Was z niekosmetycznymi ulubieńcami tego roku. Będą to takie rzeczy i wydarzenia, które były czymś niesamowitym w tym roku.

WYDARZENIA
  1. Koncert Dawida Kwiatkowskiego w Poznaniu 28.02.2016 - Pojechałam na niego z Dominiką i świetnie spędziłyśmy na nim swój czas. Był to nasz pierwszy i niezapomniany koncert Dawida. To było coś cudownego móc usłyszeć go na żywo.


2. Wycieczka szkolna do Oświęcimia/ Auschwitz - Birkenau 20.05.2016 - Właśnie przez tą wycieczką mogłam bardziej "dotknąć historii" tego, co w historii Polski było bardzo ważne. Nie mogłam wtedy uwierzyć, że chodziłam po ścieżkach, na których umierało setki tysięcy ludzi, w tym Polaków.




3.Wycieczka klasowa do Sierakowa 13-15.06.2016 - Wspominam tą wycieczkę niesamowicie dobrze. Bardzo się wtedy zintegrowaliśmy, było dużo śmiechu i dzięki temu mamy masę wspomnień. Często wracam wspomnieniami do tej wycieczki. 



4.Wakacje z Dominiką w Jarosławcu 25.06-2.07.2016 - Mimo, że pogoda niezbyt nam sprzyjała, to dobrze spędziłyśmy tam czas. 



5. Grecja - Zakynthos 5.07-15.07.2016 -  Moje pierwsze wakacje za granicą i jednocześnie pierwsze praktyczne zetknięcie się z językiem angielskim w tym roku. Niesamowite krajobrazy, pogoda i wspomnienia. Jestem zakochana w tym kraju i z pewnością do niego wrócę.



6. Obóz z Dawidem i spotkanie po roku z Martyną 2.08-13.08.2016 - Najpiękniejsze wspomnienia, nie wiem jak inaczej mogłabym to opisać. 







8. + 23.000 wyświetleń na blogu - jest to coś za co bardzo WAM dziękuję, bo my razem tworzymy tego bloga. 

9. 2 nawiązane współprace - coś o czym kiedyś nawet bym nie pomyślała. Bardzo fajne przeżycie. 

Wspomnienia z tego roku z pewnością zapamiętam na zawsze. Jestem niesamowicie szczęśliwa, że mogłam to wszystko przeżyć. 

APLIKACJE

1.Snapchat - aplikacja, której nie muszę przedstawiać, bo zna ją każdy. Pokochałam jeszcze bardziej w tym roku, pokochałam nagrywanie i nie potrafiłabym tego skończyć. 

2.Musical.ly - po prostu polubiłam nagrywać musically, tworzyć coś swojego. 

FILMY

Po drugiej stronie drzwi
Naznaczony ( 3 części )
The Ring
Obecność
Nerve
Be somebody


Tak właśnie przedstawiają się ulubieńcy niekosmetyczni tego roku. Super było trochę powspominać. Mam nadzieję, że post się podobał.


2 komentarze:

  1. Widzę Nerve, jest dobrze ! <3 Pozdrawiam Emilko / Aga c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nerve to tak naprawdę najlepszy film w tym roku. Dziękuję za polecenie :)

      Usuń