25 grudnia 2015

Trochę o braku kreatywności.

Hej! Coś w środku mnie mi mówi, że muszę wypowiedzieć się trochę na ten temat. Niby o braku kreatywności, o kopiowaniu, plagiacie.. Są to tak naprawdę synonimy jednej rzeczy, z którą na pewno nie raz się w życiu spotkaliśmy. Nie ważne czy to właśnie my jesteśmy osobami, które biorą przykład z kogoś/czegoś, czy też osobami które to na max'a wkurza, bądź osobami z których biorą wzór inne osoby - po prostu przeczytajcie. 
Wyszukałam w googlach kilka innych synonimów do słowa "kopiowanie" - brać kogoś/coś na wzór, naśladować, małpować, plagiatować, wzorować się na kimś/czymś, zapożyczać. 
Są to chyba najbardziej znane synonimy, więc właśnie nimi będę się dzisiaj posługiwać.
Nie raz spotkałam się w życiu z tym, że ktoś brał mnie na wzór w celu udawania innej osoby niż się jest. Nie wiem czy mnie zrozumieliście, spróbuję wytłumaczyć. 
Nie ukrywam, nie lubię, gdy ktoś upadabnia się do kogoś. Nie wiem czy oznacza to tylko to, że osoba nie chce szukać swojego prawdziwego 'ja', czy po prostu nie ma na to cierpliwości, i w ten sposób woli udawać kogoś, kim nie jest. Być może jestem dziwną osobą, ale denerwują mnie drobnostki zapożyczone ode mnie. Przynajmniej nie udaje kogoś kim nie jestem, ale mniejsza z tym. Taka już jestem.
 Można odnieść się również do blogów znajomych, bądź nie. Dziwne, jeśli dokładnie kilka godzin po tobie twoja znajoma opublikowała taki sam tag bądź post na ten sam temat jak ty. No chyba, że jest to osoba tobie bliska i widzisz, że nie ma zamiaru plagiatować. 
Być może się mylę, ale może to wynikać z czystej zazdrości.
Dziś dałam tylko dwa przykłady 'braku kreatywności'.Podzieliłam się dzisiaj z wami moimi refleksjami na ten temat. Proszę, nie bądźcie osobami,które będą zrzynać od innych, bo do niczego dobrego to nie prowadzi,
Czasami warto po prostu przypomnieć sobie, że nie musimy robić tego samego co robią wszyscy inni. Dlatego warto szukać własnej ścieżki w życiu.

SNAPCHAT: fleur.rebellex
INSTAGRAM: jestem_emilia

1 komentarz: