22 grudnia 2015

❄️ Coraz bliżej święta ❄️

Hej! Święta za 2 dni. Dzisiaj miałam wigilię klasową, która była wprost przecudowna. Miło jest spędzić ostatnie  dni szkoły z fantastycznymi osobami :) Na prezent dostałam selfie sctick'a od Oliwki. Ja natomiast robiłam prezent Klaudii z mojej klasy. Wigilię miałam na 9, jednak przyszłam na 8 by pomóc wszystko zorganizować. Przyniosłam sernik, który zniknął ze stołu jak świeże bułeczki :) Każdy zachwalał, mówił że pyszny. Ja niestety go nie spróbowałam, chciałam dać go skosztować innym. Na koniec poszliśmy do parku, by pobyć wszyscy razem jeszcze chwilę. 
Co do prezentów, mam już wszystkie. Zdążyłam przed tymi wszystkimi kolejkami w sklepach. Osoby ze snapa wiedzą, co kupiłam. Hahah dlatego warto mnie obserwować :D Dziękuję za ponad 10 tysięcy wyświetleń. To wspaniały prezent na gwiazdkę :)
Od listopada marzę o krótkiej przerwie w nauce. W końcu się tego doczekałam. Jednak mamy już ustalone sprawdziany na przyszły rok -zaraz po świętach- więc na pewno nie będę się obijać. Wraz z dzisiejszą wigilią poczułam "magię świąt", jednak w małym stopniu. 
Wigilię spędzę w domu, jednak na 2 dni świąt wyjeżdżam do Koziegłów (niedaleko Poznania) do wujka i cioci. 
Szybko ten rok zleciał. Trochę za szybko. 













Dodaj napis











SNAPCHAT: fleur.rebellex
INSTAGRAM: jestem_emilia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz