31 grudnia 2015

2015

Rok 2015 był dla mnie magicznym rokiem. Poznałam wiele wspaniałych osób, z którymi bardzo się zżyłam, rozwinęłam swojego bloga, ale co najważniejsze, spełniłam swoje marzenia. Poznałam nową klasę, która jest cudowna i wiem że zawsze mogę na nią liczyć. Zmieniłam swoje podejście do życia.., ogólnie cała się zmieniłam. Miałam wzloty, jak i upadki. Fakt, początek tego miesiąca był fatalny, jednak nie mogę przez to nastawiać się pesymistycznie odnosząc się do całego roku. Odwiedziłam wiele miejsc; Wrocław, Malbork, Gniew, Sianożęty oraz Kazimierz Dolny.
Zaczęłam rozwijać swoje pasje i to właśnie ją odkryłam w 2015r. Gra na gitarze jest wspaniała i mam do tego duży sentyment. Wiecie.., jeden przedmiot ma w sobie dużo miłych wspomnień - chociażby moja gitara, na której grał Dawid i napisał z tyłu "Rób to co kochasz". Dla niektórych to nic, lecz dla mnie to wiele znaczy. W tym roku zrozumiałam, że blogowanie to coś co kocham i chcę to robić dalej. Chcę poszerzać swoją wiedzę, działalność, i chcę, by wszystko szło mi jeszcze lepiej.
Zaczęłam nagrywać snapy. W sumie robię to tak, jakbym nagrywała na youtubie ale cii. Bardzo to lubię i Wy to lubicie. Własnie o to chodzi. Do dziś zastanawiam się za co mnie lubicie. Co się stało, że przyciągnęłam tu tak wiele osób? Nie wiem, w każdym razie bardzo Wam za to dziękuję.
Na początku myślałam, że blogowanie mi się znudzi, ale kurcze, jestem tu 2 lata. 
Chcę podziękować Wam za ten rok. Rok, w którym tak wiele się zmieniło. Rok, w którym byłam na max'a szczęśliwa. Dziękuję za wszystkie miłe słowa, że wspieracie mnie, i że kibicujecie mi w tym co robię. Mówicie, żebym robiła to dalej, bo wychodzi mi świetnie, a Wy nawet nie wiecie ile znaczą dla mnie takie słowa.
Dziękuję za ten rok.





1 komentarz:

  1. trzymam kciuki aby rok 2016 był jeszcze lepszym niz 2015.
    trzymaj tak dalej .

    OdpowiedzUsuń